Ahava Time To Energize Men

pomirjevalna in vlažilna krema za po britju

Ahava Time To Energize Men pomirjevalna in vlažilna krema za po britju
Ahava Time To Energize Men pomirjevalna in vlažilna krema za po britju
Ahava Time To Energize Men pomirjevalna in vlažilna krema za po britju
50 ml
18,90

Koda: AHV1929 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
DPD
sreda, 21. 11. 2018
Ahava Time To Energize Men
50 ml | 18,90

Opis kozmetike Ahava Time To Energize Men

Izdelek za britje Ahava Time To Energize Men pomirja kožo na obrazu in ji daje potrebno regeneracijo.

Lastnosti:

  • globinsko vlaži kožo
  • zmanjšuje rdečico in pomirja kožo
  • preprečuje draženje kože
  • osvežuje utrujeno kožo

Navodilo za uporabo:
Nanesite na obrit obraz in vrat. Počakajte, da se vpije.

Lastnosti

Konsistenca
krema
Tip kože
za vse tipe kože

O blagovni znamki Ahava

Blagovna znamka Ahava je bila ustanovljena leta 1988 v Izraelu. Osredotoča se na izdelavo in prodajo kozmetike iz Mrtvega morja, ki je na trgu zelo priljubljena. Naslov „ahava“ („ljubezen“) niso izbrali le naključno - ti pripravki so namenjeni za zahtevne moške in ženske, ki ljubijo svoja telesa in jim hočejo privoščiti le najboljše.
Zagotovo že veste, da je Mrtvo morje najnižja točka na svetu - leži približno 420 metrov pod običajno morsko gladino. Njegova voda, blato in sol imajo zahvaljujoč izredno visoki vsebnosti mineralov blagodejne učinke na naš organizem. Zato jih uporabljajo za zdravljenje cele vrste različnih bolezni (zlasti bolezni kože in dihalnih bolezni).
V sestavi gelov za prhanje, krem, losjonov itd. Ahava boste poleg magnezija, natrija, kalija ali kalcija našli tudi druge kakovostne sestavine - vitamine, arganovo olje, karitejevo maslo in celo čist diamantni prah. Pomembno sestavino predstavljajo tudi izvlečki različnih vrst rastlin.
Kozmetika Ahava mora prestati strogo dermatološko testiranje (nikoli pa ni na živalih) in je hipoalergena. Na njihove učinke prisega veliko zvezdnic - na primer popularna ameriška igralka Kristin Davis. Če še dodamo pohvalne članke v prestižnih časopisih kot so Harper‘s Bazaar, Mare Claire ali Cosmopolitan, je jasno, da je blagovna znamka Ahava vredna poskusa!
Zagotovo prevzame vse posameznike, ki hrepenijo po lepoti in hkrati tudi po zdravju, trpijo zaradi aken, luskavice, ekcema, celulita ipd. Namenjena je tudi za tiste, ki bi radi upočasnili proces staranja.