Alcina A\CPlex

krepilna nega za lase med barvanjem

Alcina A\CPlex krepilna nega za lase med barvanjem
Alcina A\CPlex krepilna nega za lase med barvanjem
Alcina A\CPlex krepilna nega za lase med barvanjem
125 ml
21,90

Koda: ALC0291 | Več kot 5 kosov na zalogi
kos
Darilo za vas
Darilo za vas
Darilo za vas
Darilo za vas
Kupite kakršenkoli izdelek kategorije lasna kozmetika v vrednosti vsaj 30 € in kot darilo v košarici lahko izberete izmed nekaj mask KORIKA.
DPD
ponedeljek 29. 4. 2019
Alcina A\CPlex
125 ml | 21,90

Opis kozmetike Alcina A\CPlex

Maska za lase Alcina A\CPlex predstavlja nenadomestljiv korak v ritualu nege las. Privoščite jim trenutek regeneracije, oni pa vam bodo vrnili s svojo vitalnostjo in lepoto.

Lastnosti:

  • obnavlja lase po celi njihovi dolžini
  • deluje v globino lasnega vlakna
  • podaljšuje trajanje barve

Navodilo za uporabo:
Nanesite na vlažne, s šamponom umite lase. Pustite delovati v skladu z napotki na embalaži in nato temeljito sperite.

Lastnosti

Tip las
barvani, poškodovani in kemično obdelani

O blagovni znamki Alcina

Kozmetika Alcina prinaša kompletni sistem nege, ki izpolni individualne potrebe vsake ženske! Prvič lahko doživite resnično odličen občutek s kozmetiko, ki je pisana na kožo vaši lepoti.
Glavna prioriteta blagovne znamke Alcina je visoka kakovost vseh izdelkov in pri izbiri sestavin daje velik poudarek zlasti na čistočo posameznih substanc. Vse učinkovite snovi so odlično usklajene in večkrat preverjene. Blagovna znamka Alcina za nameček v svojih izdelkih daje prednost naravnim učinkovitim snovem, kot so alantoin, rastlinska olja, vitamini in druge.
Zgodovina blagovne znamke Alcina sega do leta 1905, ko je lekarnar Dr. Wolff v nemškem Bielefeldu ustanovil kemijsko-farmacevtsko tovarno. To podjetje je postopno uvajalo na trg zdravila in visoko kakovostne kozmetične proizvode, med katere spada tudi uspešni šampon Alpecin.
Podjetje se je nenehno razvijalo in razširjalo svoj asortiment in je dobilo veliko priljubljenost pri strankah. Trenutno je kozmetika Alcina dostopna in priznana v več kot 35 državah sveta.