Alcina Decorative Perfect Cover

tekoči puder za poenotenje tona kože

Alcina Decorative Perfect Cover tekoči puder za poenotenje tona kože
Alcina Decorative Perfect Cover tekoči puder za poenotenje tona kože
Alcina Decorative Perfect Cover tekoči puder za poenotenje tona kože
odtenek Medium 30 ml
21,63

Koda: ALC0168 | Več kot 5 kosov na zalogi
kos
DPD
četrtek, 18. 10. 2018
Alcina Decorative Perfect Cover
odtenek Medium 30 ml | 21,63

Opis kozmetike Alcina Decorative Perfect Cover

Tekoči puder Alcina Decorative Perfect Cover bo izenačil odtenek vaše kože in zakril drobne nepopolnosti.

Lastnosti:

  • odlična sposobnost prekrivanja
  • izenačuje barvni odtenek kože
  • gladi površino kože
  • dolgo obstojen učinek

Navodilo za uporabo:
Tekoči puder nanesite na vse osnovne točke obraza, čelo, lica in brado. Z rahlimi potegi nanesite tekoči puder na obraz. S prsti, gobico ali s čopičem enakomerno in temeljito raznesite.

Lastnosti

Konsistenca
tekoči puder
Tip kože
nagnjena k rdečici, pigmentni madeži, problematična

O blagovni znamki Alcina

Kozmetika Alcina prinaša kompletni sistem nege, ki izpolni individualne potrebe vsake ženske! Prvič lahko doživite resnično odličen občutek s kozmetiko, ki je pisana na kožo vaši lepoti.
Glavna prioriteta blagovne znamke Alcina je visoka kakovost vseh izdelkov in pri izbiri sestavin daje velik poudarek zlasti na čistočo posameznih substanc. Vse učinkovite snovi so odlično usklajene in večkrat preverjene. Blagovna znamka Alcina za nameček v svojih izdelkih daje prednost naravnim učinkovitim snovem, kot so alantoin, rastlinska olja, vitamini in druge.
Zgodovina blagovne znamke Alcina sega do leta 1905, ko je lekarnar Dr. Wolff v nemškem Bielefeldu ustanovil kemijsko-farmacevtsko tovarno. To podjetje je postopno uvajalo na trg zdravila in visoko kakovostne kozmetične proizvode, med katere spada tudi uspešni šampon Alpecin.
Podjetje se je nenehno razvijalo in razširjalo svoj asortiment in je dobilo veliko priljubljenost pri strankah. Trenutno je kozmetika Alcina dostopna in priznana v več kot 35 državah sveta.

Menu