Annayake Tomotoaletna voda za moške

Annayake Tomo toaletna voda za moške
Annayake Tomo toaletna voda za moške
Brezplačna dostava
100 ml
59,90

Koda: ANN0008 | Na zalogi
1
DPD
ponedeljek 25. 11. 2019
  • Opis parfuma
  • O blagovni znamki
  • Recenzija

Opis parfuma Annayake Tomo
Sestava



Annayake Tomo je orientalska lesna dišava za moške. Ta zelo možata toaletna voda vas bo s svojim globoko zapeljivim vonjem spremljala celo noč in napolnila z elektrizirajočo čutnostjo.

Zgornje note parfuma Annayake Tomo ustvarja čutna kombinacija lesnega dišečega tona rožmarina skupaj s hipnotizersko sivko in svežimi citrusi. V osnovi diši možata združitev koriandra, žajblja in tobaka. Vaše čute bo zapeljeval vonj labdanuma, fižola tonka, črnega mošusa in benzoina.

Toaletno vodo Annayake Tomo bodo cenili zlasti moški, ki se ne bojijo poudariti svoje možate čutnosti. Primerna je za razburljive večere in dolge noči. Čist dizajn temne stekleničke izraža neposrednost moškega, ki odhaja, da bi zasedel vse pod zvezdnim nebom. Dišava Tomo od priznane japonske blagovne znamke Annayake je primerna za moške, ki vejo, kaj hočejo in tega bodo tudi dosegli.

Sestava

Zgornje note
citrusi, rožmarin, sivka
Srčne note
žajbelj, koriander, tobak
Bazne note
benzoin, fižol tonka, mošus, labdanum
Vrsta dišave
lesne, orientalske

O blagovni znamki Annayake

Annayake, vodilna japonska blagovna znamka mode, kozmetike in parfumov, deli z zahodnim svetom prefinjen japonski pristop k življenju. Blagovna znamka je po vsem svetu postala priljubljena pri najbolj zahtevnih kupcih, ki dajejo prednost natančnosti, subtilnosti in izvirnosti.
Ustanovljena je bila leta 1988, vendar segajo njene korenine veliko dlje v preteklost. Pristop znamke k razvoju izdelkov namreč temelji na duhu spoštovanja tisočletne tradicije japonske natančnosti. Hkrati Annayake upošteva spremembe v življenjskem slogu in pričakovanja svojih strank, zato so kozmetika, parfumi in drugi izdelki popolna združitev najboljšega iz stare kulture ter najnovejših trendov in postopkov.
Prvi parfum Annayake je prišel na trg leta 2000, danes pa portfelj znamke vključuje že skoraj dva ducata edinstvenih ter popolnih dišav za moške in ženske. Dišeče sestave, za katere je značilno atraktivno prepletanje Vzhoda in Zahoda, so soustvarili priznani oblikovalci dišav, kot so Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud in Martine Pallix.
Annayake predstavlja popolnoma novo dimenzijo dišave, ki temelji na izkušnjah več kot uspešnega delovanja v svetu kozmetike in dokončno oblikuje koncept »skupne lepote«.

Recenzija Annayake Tomo