Annayake Ultratime

gelasta krema za predel okoli oči

Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Annayake Ultratime gelasta krema za predel okoli oči
Brezplačna dostava
15 ml
84,90

Koda: ANN0040 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
DPD
sreda, 21. 11. 2018
Annayake Ultratime
15 ml | 84,90

Opis kozmetike Annayake Ultratime

Nega za oči Annayake Ultratime neguje kožo okoli oči in ji daje potrebna hranila ter jo vlaži.

Lastnosti:

  • globinsko vlaži
  • gladi linije in drobne gubice
  • osvežuje in gladi območje okoli oči

Navodilo za uporabo:
Zjutraj in/ali zvečer nanesite pripravek okoli očesnih kontur z rahlim tapkanjem, dokler se povsem ne vpije.

Lastnosti

Konsistenca
gel krema
Po problemu kože
vlaženje
Starost
gubice
Tip kože
za vse tipe kože

O blagovni znamki Annayake

Annayake, vodilna japonska blagovna znamka mode, kozmetike in parfumov, deli z zahodnim svetom prefinjen japonski pristop k življenju. Blagovna znamka je po vsem svetu postala priljubljena pri najbolj zahtevnih kupcih, ki dajejo prednost natančnosti, subtilnosti in izvirnosti.
Ustanovljena je bila leta 1988, vendar segajo njene korenine veliko dlje v preteklost. Pristop znamke k razvoju izdelkov namreč temelji na duhu spoštovanja tisočletne tradicije japonske natančnosti. Hkrati Annayake upošteva spremembe v življenjskem slogu in pričakovanja svojih strank, zato so kozmetika, parfumi in drugi izdelki popolna združitev najboljšega iz stare kulture ter najnovejših trendov in postopkov.
Prvi parfum Annayake je prišel na trg leta 2000, danes pa portfelj znamke vključuje že skoraj dva ducata edinstvenih ter popolnih dišav za moške in ženske. Dišeče sestave, za katere je značilno atraktivno prepletanje Vzhoda in Zahoda, so soustvarili priznani oblikovalci dišav, kot so Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud in Martine Pallix.
Annayake predstavlja popolnoma novo dimenzijo dišave, ki temelji na izkušnjah več kot uspešnega delovanja v svetu kozmetike in dokončno oblikuje koncept »skupne lepote«.