Artdeco Brush

čopič za rdečilo iz kozjih dlak

Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
Artdeco Brush čopič za rdečilo iz kozjih dlak
čopič za rdečilo iz kozjih dlak
11,20

Koda: ART2695 | Več kot 5 kosov na zalogi
kos
DPD
četrtek, 25. 10. 2018
Artdeco Brush
čopič za rdečilo iz kozjih dlak | 11,20

Opis kozmetike Artdeco Brush

Čopič Artdeco Brush bo zagotovil popolno ličenje vaših lic.

Lastnosti:

  • za nanos pudrastih izdelkov
  • ima mehke ščetine
  • posebna oblika za enostavno nanašanje
  • natančno in enostavno nanašanje

Sestava:

  • iz naravnih vlaken

Navodilo za uporabo:
Na čopič zajemite majhno količino ličila in nanesite na obraz po potrebi.

O blagovni znamki Artdeco

Blagovna znamka Artdeco je bila ustanovljena leta 1985 z vizijo po ustvarjanju kozmetičnih artiklov, ki so navdihnjeni z ljubeznijo do lepote. Velik interes za nove trende in visoko kakovostni izdelki, ki so dostopni vsem ženskam, so Artdeco izstrelili med top kozmetične blagovne znamke v Nemčiji. Danes je kozmetika Artdeco na razpolago v več kot 78 državah sveta.

Artdeco ve, da je vsaka ženska edinstvena. Ima lastni slog in preference, ko želi poudariti svojo lepoto. Kozmetika Artdeco se poklanja tej edinstvenosti in zahvaljujoč raznolikosti svojih artiklov omogoča vsaki ženski, da poudari osebno lepoto točno tako, kot ji je všeč.

Široka paleta barv, nešteto posebnih izdelkov in možnost individualnega sestavljanja lastne barvne lestvice zagotavlja kar najbolj kompleksno, hkrati pa po meri narejeno kozmetično doživetje. Preizkusite make-up Artdeco, ki je igriva alternativa najbolj prestižnim blagovnim znamkam, in spoznajte, da kakovostni izdelki niso vedno nedosegljivi.