Azzaro Azzaro Pour Hommetoaletna voda polnilna za moške

1×
Azzaro Azzaro Pour Homme toaletna voda polnilna za moške
Azzaro Azzaro Pour Homme toaletna voda polnilna za moške
Brezplačna dostava
100 ml
30,50

Koda: AZZ0920 | Na zalogi
1
Darilo za vas
Naročite karkoli od blagovne znamke Azzaro in prejmite brezplačno dostavo.
DPD
ponedeljek 17. 8. 2020

Opis parfuma Azzaro Azzaro Pour Homme
Sestava

Obstajajo stvari, ki nikoli ne pridejo iz mode. Toaletna voda za moške Azzaro Azzaro Pour Homme je ena od njih. Gre za kombinacijo 320 različnih sestavin, zaradi katerih ima dišavna sestava nezamenljiv čar. Če iščete dišavo, ki ni le modna muha, stavite na tole klasiko. Tako kot je osvojila džentelmene v 70-ih letih, bo osvojila tudi vas.

  • brezčasna možata dišava
  • predstavljena leta 1978
  • primerna za vsako priložnost

Sestava dišave
Uvodni toni so v znamenju začinjenih akordov janeža in kumine v kombinaciji s citrusnim bergamotom, limono in prekrasno dišavo sivke z baziliko. Nato v ospredje pridejo srčne note v podobi toplega kardamoma, žametne cedre, pačulija, vetiverja, brinovih jagod in mehke sandalovine. Za popolno čutno doživetje poskrbijo eksotični fižol tonka, hrastov mah, usnje, mošus in dragocena ambra.

Zgodba dišave
Azzaro Azzaro Pour Homme je brezčasna toaletna voda iz kategorije lesnih svežih dišav. Na trg je prišla že leta 1978 in tudi zdaj ni nič manj priljubljena. Ustvarjalec dišave pravi, da je Azzaro Azzaro Pour Homme kombinacija 320 različnih sestavin, polovica pa jih je naravnega izvora.

Sestava

Tako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo.
Zgornje note
kumina, žajbelj, perunika, bergamotka, limona, sivka, bazilika, janež
Tako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure.
Srčne note
kardamom, brinove jagode, cedra, vetiver, sandalovina, pačuli
Tako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan.
Bazne note
jantar, fižol tonka, hrastov mah, mošus, usnje
Vrsta dišave
aromatične

O blagovni znamki Azzaro

p>Parfumi Azzaro | Azzaro − dišava zapeljevanja in veselja do življenja. Blagovna znamka Azzaro je bila oblikovana po podobi svojega ustanovitelja, francosko-italijanskega modnega oblikovalca Lorisa Azzare. Enako kot energičen Loris, ki se je staršem sicilijanskega porekla rodil v Tunisu, in je leta 1962 odšel v Pariz, da bi osvojil svet mode, tudi blagovna znamka Azzaro s svojo čutnostjo in hedonističnim pristopom do življenja pooseblja bistvo sredozemskega prestiža.
Pred koncem 60. let si je Loris Azzaro, zahvaljujoč svoji glamurozni in razburljivi modi, uspel ustvariti odličen ugled. Blagovna znamka Azzaro je svojo ponudbo hitro razširila še na parfume. Prvi parfum je prišel na trg leta 1975. Azzaro for Women, lesno-cipresno dišavo, je tri leta pozneje nasledil prvi parfum za moške. Klasično moderni Azzaro pour Homme je aromatska lesna dišava, ki sodi v skupino praprotnih dišav (Fougère).
Danes ima znamka Azzaro na svojem seznamu kar nekaj parfumov. Med najnovejše in tudi najbolj uspešne sodi Azzaro Chrome, citrusov aromatični parfum za moške, v katerem očarajo dišeči toni rožmarina, ananasa, nerolija, bergamotke in limone, z jasminom in koriandrom v bazni noti ter s kardamomom in mošusom v srčni noti.
Veliko izjemno uspešnih dišav Azzaro je nastalo z navdihom sredozemskega življenjskega sloga in njegovih pristnih vrednot – veselja do življenja, gostoljubnosti in družabnosti. Azzaro, znamka, rojena iz umetnosti življenja, uteleša sodobno prestižno življenje s slogom,osvetljeno s soncem. Moške dišave so prežete s samozavestjo, ženske pa z očarljivostjo. Za Azzara je parfum element zapeljevanja. Vsaka nova dišava je rezultat iskanja novih čustev in njeno rojstvo spremlja strast do novosti, obsedenost s kakovostjo ter iskanje najbolj plemenitih sestavin.
Blagovna znamka Azzaro sodeluje z vrhunskimi oblikovalci dišav. Mednje sodijo Maurice Maurin, Michel Almairac, Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Christine Nagel in seveda sam Loris Azzaro. Po njegovi smrti leta 2003 je blagovno znamko vodila francoska oblikovalka Vanessa Seward, kasneje pa sta se ji pridružila še Arnaud Maillard in Alvaro Castejon. Tudi pod njihovim vodstvom znamka Azzaro ni izgubila svoje visoke ravni kakovosti in osebnega sloga.
Dišava Azzaro uteleša sodobno prestižno življenja, povezano z umetnostjo uživanja v življenju.

Recenzija Azzaro Azzaro Pour Homme