Azzaro Wantedtoaletna voda za moške

Azzaro Wanted toaletna voda za moške
Azzaro Wanted toaletna voda za moške
59,00

Prihranite 38%
50 ml
36,80

Koda: AZZ1036 | Več kot 5 kosov na zalogi
1
DPD
sreda 19. 2. 2020
  • Opis parfuma
  • O blagovni znamki
  • Recenzija

Opis parfuma Azzaro Wanted
Sestava

Toaletna voda Azzaro Wanted je dišava zelo uspešnega moškega, za katerega ni nič nemogoče. Je neodvisen, živi po svojih načelih, sledi svojemu instinktu in je tisti, ki spreminja pravila igre.

  • lesna začinjena dišava
  • za pogumnega in samozavestnega moškega
  • primerna za dnevno in večerno uporabo

Sestava dišave
Začetek dišave sestavlja osvežilna eksplozija limone, ki jo dopolnjujejo iskriva meta, ingver in opojna sivka. Energične srčne note toaletne vode vas bodo osvojile z intenzivnim kardamomom, možatim brinom in sočnimi esencami jabolk. V zaključku boste začutili vroči les, razburljivo aromo haitijskega vetiverja in sladka semena tonkovca.

Zgodba dišave
Moška toaletna voda Azzaro Wanted uteleša vrednote blagovne znamke in karizmo svojega ustanovitelja Lorisa Azzara. Dišava je bila ustvarjena za zapeljevanje in izraža hrepenenje. Njena karizmatična svobodna aroma slavi življenje z intenzivnostjo in pogumom.

Sestava

Zgornje note
meta, ingver, limona, sivka
Srčne note
brin, kardamom, krvomočnica, jabolko
Bazne note
haitski vetiver, fižol tonka, ambra les
Vrsta dišave
začimbne, lesne

O blagovni znamki Azzaro

Parfumi Azzaro | Azzaro − dišava zapeljevanja in veselja do življenja. Blagovna znamka Azzaro je bila oblikovana po podobi svojega ustanovitelja, francosko-italijanskega modnega oblikovalca Lorisa Azzare. Enako kot energičen Loris, ki se je staršem sicilijanskega porekla rodil v Tunisu, in je leta 1962 odšel v Pariz, da bi osvojil svet mode, tudi blagovna znamka Azzaro s svojo čutnostjo in hedonističnim pristopom do življenja pooseblja bistvo sredozemskega prestiža.
Pred koncem 60. let si je Loris Azzaro, zahvaljujoč svoji glamurozni in razburljivi modi, uspel ustvariti odličen ugled. Blagovna znamka Azzaro je svojo ponudbo hitro razširila še na parfume. Prvi parfum je prišel na trg leta 1975. Azzaro for Women, lesno-cipresno dišavo, je tri leta pozneje nasledil prvi parfum za moške. Klasično moderni Azzaro pour Homme je aromatska lesna dišava, ki sodi v skupino praprotnih dišav (Fougère).
Danes ima znamka Azzaro na svojem seznamu kar nekaj parfumov. Med najnovejše in tudi najbolj uspešne sodi Azzaro Chrome, citrusov aromatični parfum za moške, v katerem očarajo dišeči toni rožmarina, ananasa, nerolija, bergamotke in limone, z jasminom in koriandrom v bazni noti ter s kardamomom in mošusom v srčni noti.
Veliko izjemno uspešnih dišav Azzaro je nastalo z navdihom sredozemskega življenjskega sloga in njegovih pristnih vrednot – veselja do življenja, gostoljubnosti in družabnosti. Azzaro, znamka, rojena iz umetnosti življenja, uteleša sodobno prestižno življenje s slogom,osvetljeno s soncem. Moške dišave so prežete s samozavestjo, ženske pa z očarljivostjo. Za Azzara je parfum element zapeljevanja. Vsaka nova dišava je rezultat iskanja novih čustev in njeno rojstvo spremlja strast do novosti, obsedenost s kakovostjo ter iskanje najbolj plemenitih sestavin.
Blagovna znamka Azzaro sodeluje z vrhunskimi oblikovalci dišav. Mednje sodijo Maurice Maurin, Michel Almairac, Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Christine Nagel in seveda sam Loris Azzaro. Po njegovi smrti leta 2003 je blagovno znamko vodila francoska oblikovalka Vanessa Seward, kasneje pa sta se ji pridružila še Arnaud Maillard in Alvaro Castejon. Tudi pod njihovim vodstvom znamka Azzaro ni izgubila svoje visoke ravni kakovosti in osebnega sloga.
Dišava Azzaro uteleša sodobno prestižno življenja, povezano z umetnostjo uživanja v življenju.

Recenzija Azzaro Wanted