Braun Body Groomer BG5010

prirezovalnik in brivnik

Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
Braun Body Groomer  BG5010 prirezovalnik in brivnik
prirezovalnik in brivnik
50,90

Koda: BRN1573 | Več kot 5 kosov na zalogi
kos
DPD
sreda, 24. 10. 2018
Braun Body Groomer BG5010
prirezovalnik in brivnik | 50,90

Opis kozmetike Braun Body Groomer BG5010

Aparat Braun Body Groomer BG5010 vam omogoča, da imate svoj videz vedno pod nadzorom. Zaradi enostavne uporabe je idealen pomočnik pri preprostejših stajlingih.

Lastnosti:

  • poskrbi za neželene dlake
  • odstranljivi pripomočki
  • aparat je namenjen suhemu in mokremu britju
  • jamči gladko britje tudi na težje dostopnih mestih

Navodilo za uporabo:
Ravnajte se po priloženih navodilih.

Lastnosti

Vrsta napajanja
akumulatorsko/ omrežno

O blagovni znamki Braun

Podjetje Braun, hčerinsko podjetje firme Procter & Gamble, je leta 1921 ustanovil gospod Max Braun v Frankfurtu v Nemčiji. Od začetka se je podjetje Braun osredotočilo na olajšanje in izboljšanje življenja ljudi.

Najprej je začelo s proizvodnjo radijskih naprav. Postalo je prvi proizvajalec kombiniranega radia z gramofonom. V tridesetih letih je nastal danes že povsod znan logotip Braun, ki ga uporabljajo do danes. Leta 1940 je Braun patentiral svoj prvi prototip moškega brivnika. Leta 1950 se je začela serijska proizvodnja brivnikov. S tem so bili določeni temelji ključnega asortimenta blagovne znamke Braun v sodobnem času.

Osnovni moto blagovne znamke je postal „zmogljivost, dizajn in inovacije“. Leta 1958 je bila ustanovljena Visoka šola za dizajn v Ulmu in nato je Muzej moderne umetnost v New Yorku prejel nekatere izdelke Braun med svoje eksponate. Leta 1964 je podjetje odprlo novo Galerijo dizajna. Od tega časa je Braun dobil več kot 100 nagrad za dizajn.

Braun je vodilna blagovna znamka v tehničnih inovacijah na vseh svojih področjih in lastni več kot 7000 aktivnih patentov. Glavni trend sodobnosti je kakovost, zanesljivost, dizajn in inovacije. Ključni asortiment predstavljajo zlasti izdelki, ki jih skupno imenujemo „personal care“ – to so izdelki, ki so namenjeni za nego telesa. Gre v glavnem za moške brivnike s sistemom rezil, ženske brivnike in epilatorje in naprave za nego las.