Braun Series 1 190s -1

brivnik

Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Braun Series 1  190s -1 brivnik
Brezplačna dostava
brivnik
46,40

Koda: BRN1500 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
DPD
četrtek, 22. 11. 2018
Darilo za vas
Samo ta teden lahko dobite 25-% popust na ceno tega izdelka. Uporabite kodo bf25si. Več informacij najdete tukaj. Akcija ne velja za izdelke v akciji in razprodaji.
Braun Series 1 190s -1
brivnik | 46,40

Opis kozmetike Braun Series 1 190s -1

Električni brivnik Braun Series 1 190s -1 je jamstvo za popolnoma gladek obraz.

Lastnosti:

  • natančno obrije
  • jamči gladko britje tudi na težje dostopnih mestih
  • enostavno vzdrževanje
  • aparat lahko operete
  • natančno posnema obrise obraza
  • uporablja se lahko z ali brez kabla

Navodilo za uporabo:
Ravnajte se po priloženih navodilih.

Navodila za uporabo najdete TUKAJ

Lastnosti

Vrsta napajanja
akumulatorsko/ omrežno

O blagovni znamki Braun

Podjetje Braun, hčerinsko podjetje firme Procter & Gamble, je leta 1921 ustanovil gospod Max Braun v Frankfurtu v Nemčiji. Od začetka se je podjetje Braun osredotočilo na olajšanje in izboljšanje življenja ljudi.

Najprej je začelo s proizvodnjo radijskih naprav. Postalo je prvi proizvajalec kombiniranega radia z gramofonom. V tridesetih letih je nastal danes že povsod znan logotip Braun, ki ga uporabljajo do danes. Leta 1940 je Braun patentiral svoj prvi prototip moškega brivnika. Leta 1950 se je začela serijska proizvodnja brivnikov. S tem so bili določeni temelji ključnega asortimenta blagovne znamke Braun v sodobnem času.

Osnovni moto blagovne znamke je postal „zmogljivost, dizajn in inovacije“. Leta 1958 je bila ustanovljena Visoka šola za dizajn v Ulmu in nato je Muzej moderne umetnost v New Yorku prejel nekatere izdelke Braun med svoje eksponate. Leta 1964 je podjetje odprlo novo Galerijo dizajna. Od tega časa je Braun dobil več kot 100 nagrad za dizajn.

Braun je vodilna blagovna znamka v tehničnih inovacijah na vseh svojih področjih in lastni več kot 7000 aktivnih patentov. Glavni trend sodobnosti je kakovost, zanesljivost, dizajn in inovacije. Ključni asortiment predstavljajo zlasti izdelki, ki jih skupno imenujemo „personal care“ – to so izdelki, ki so namenjeni za nego telesa. Gre v glavnem za moške brivnike s sistemom rezil, ženske brivnike in epilatorje in naprave za nego las.