Carolina Herrera 212 NYC Mentoaletna voda za moške

3×
Carolina Herrera 212 NYC Men toaletna voda za moške
Carolina Herrera 212 NYC Men toaletna voda za moške
Brezplačna dostava
200 ml
74,20

Koda: CHR0221 | Na zalogi
1
Darilo za vas
Izkoristite brezplačno dostavo na vsa naročila.
DPD
četrtek 29. 10. 2020

Opis parfuma Carolina Herrera 212 NYC Men
Sestava

Če se po vaših žilah pretaka kri ljubitelja mestnega življenja, potem bi toaletna voda za moške Carolina Herrera 212 NYC Men morala dišati na vaši koži. Prepustite se dišavni sestavi, ki odraža dinamiko in utrip newyorškega Manhattna.

  • sveža aromatična možata dišava s cvetličnim ozadjem
  • idealna za vsakodnevno nošenje
  • dišava za modernega moškega, ki uživa v mestnem življenju

Sestava dišave
Kot prva vas bo obdala nezgrešljiva svežina limonovih listov in sveže pokošene trave. Pozneje se začnejo uvodni toni mešati z aromatično sivko in izrazito sladko dišavo gardenije. Na lesnem in balzamično čistem valu vas bo dišava nato še dolgo spremljala z mošusom in sandalovino.

Zgodba dišave
Moški, za katerega je bila ustvarjena dišava Carolina Herrera 212 NYC Men, vselej gleda v prihodnost, ob tem pa se spoštljivo in skromno ozira v preteklost. Na to, kakšne moške bo pritegnila ta dišava, namiguje že prvi pogled na njeno stekleničko.

Gladek kovinski dizajn odraža moderno mestno arhitekturo in nakazuje, kakšno čutno doživetje se za vas pripravlja pod magnetnim pokrovčkom.

Sestava

Tako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo.
Zgornje note
limonini listi, trava
Tako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure.
Srčne note
zeleni poper, gardenija, sivka
Tako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan.
Bazne note
beli mošus, sandalovina, les gvajaka
Vrsta dišave
cvetlične, lesne

O blagovni znamki Carolina Herrera

„Čutim odgovornost za današnjo žensko – odgovornost, da bi se počutila prepričano vase, moderno in med vsemi ostalimi krasno.“ Besede venezuelske modne oblikovalke Caroline Herrere se odražajo v idejah blagovne znamke, ki ji je leta 1980 vdihnila življenje in ji dala svoje ime.

Pod vplivom mednarodne kulture in mode je Carolina Herrera izstopala po svojem izjemnem osebnem stilu od vsega začetka. S podporo Diane Vreeland, legendarne modne urednice revije Vogue, je svojo kolekcijo prvič predstavila v newyorškem Metropolitan Clubu in dočakala priznanje kritikov. Kmalu je oblačila Jacqueline in Caroline Kennedy, Lauro Bush, pozneje pa tudi Michelle Obama.

V svet dišav je blagovna znamka uspešno vstopila leta 1988 in predstavila prvi parfum Carolina Herrera. Pozneje sta javnost osupnili predvsem kolekcija Carolina Herrera 212, ki s svojim poimenovanjem spominja na ljubljeni Manhattan, ali dvojica ženske in moške dišave Carolina Herrera Good Girl in Bad Boy. Tudi te dišave, tako kot nadaljnji parfumi in cela blagovna znamka, predstavljajo luksuz, eleganco in brezčasnost.

Recenzija Carolina Herrera 212 NYC Men3