O blagovni znamki Carolina Herrera

„Čutim odgovornost za današnjo žensko – odgovornost, da bi se počutila prepričano vase, moderno in med vsemi ostalimi krasno.“ Besede venezuelske modne oblikovalke Caroline Herrere se odražajo v idejah blagovne znamke, ki ji je leta 1980 vdihnila življenje in ji dala svoje ime.

Pod vplivom mednarodne kulture in mode je Carolina Herrera izstopala po svojem izjemnem osebnem stilu od vsega začetka. S podporo Diane Vreeland, legendarne modne urednice revije Vogue, je svojo kolekcijo prvič predstavila v newyorškem Metropolitan Clubu in dočakala priznanje kritikov. Kmalu je oblačila Jacqueline in Caroline Kennedy, Lauro Bush, pozneje pa tudi Michelle Obama.

V svet dišav je blagovna znamka uspešno vstopila leta 1988 in predstavila prvi parfum Carolina Herrera. Pozneje sta javnost osupnili predvsem kolekcija Carolina Herrera 212, ki s svojim poimenovanjem spominja na ljubljeni Manhattan, ali dvojica ženske in moške dišave Carolina Herrera Good Girl in Bad Boy. Tudi te dišave, tako kot nadaljnji parfumi in cela blagovna znamka, predstavljajo luksuz, eleganco in brezčasnost.

celotno besedilo skrij besedilo

Imate izbrano

  • Parfumi
  • Moški parfumi
  • Parfumi
  • Darilni seti
  • Parfumi
  • Parfumirana kozmetika
  • Za moške
Odpri filter Zapri filter

Cenovni razpon

do

Darila in akcije

Kolekcije

Ocena

  •   7

Carolina Herrera – očarljiva dama s strastjo do mode

Latinsko-ameriški temperament, brezčasen slog in prvine luksuza. To je Carolina Herrera – ameriška modna blagovna znamka, ki je osvojila tako modne brvi kot tudi svet parfumov.

Oblikovalka Carolina Herrera je bila rojena (takrat kot Maria Carolina Josefina Pacanins y Nino) v venezuelskem Caracasu leta 1939 v dobro situirano družino nekdanjega guvernerja. Ker staršem denarja ni manjkalo, sta jo mama in babica že kot majhno deklico jemali na izlete v Pariz, od koder so si vozile modele znamenitih blagovnih znamk Dior, Lanvin ali Balenciaga. Tako se je začela Carolinina ljubezen do mode.

Po zaslugi zakona z Reinaldom Herrero iz aristokratske družine se je Carolina pojavljala na pomembnih družabnih dogodkih, po katerih je bila v medijih večkrat označena kot najlepše oblečena ženska.

Zvezdni modeli (ne le) za zvezde

Čeprav Carolina Herrera ni imela izkušenj ne s tvorbo ne z modnim biznisom, se je odločila podati v oblikovanje oblačil. Luč sveta je tako ugledala prva kolekcija 20 kosov, ki je zagnala uspeh blagovne znamke, katere modeli so pozneje oblačili zvezde svetovnih razsežnosti.

Poročna obleka za Caroline Kennedy, večerne obleke za Sandro Bullock, Renée Zellweger ali Lady Gaga in znana poročna obleka, ki jo je v slavnem filmu Somrak oblekla Bella – to je samo košček uspehov te ameriške blagovne znamke.

Carolina Herrera parfumi za ženske

Po uspehu v svetu mode je leta 1988 Carolina Herrera predstavila svoj prvi parfum – priljubljeno jasminovo dišavo z akordi tuberoze, ambre in sandalovine, ki nosi ime Carolina Herrera. Največji uspeh pa je prišel kar 14 let pozneje, ko se je na policah parfumerij pojavil slavni parfum v obliki čevlja Carolina Herrera Good Girl.

Carolina Herrera Good Girl

Parfumske vode Good Girl se ne da spregledati – parfum čevelj preprosto pritegne pozornost. Ta dišava pa ne izstopa samo s svojo originalno stekleničko v obliki salonarja na tanki peti, temveč očara tudi s svojo cvetlično dišavno sestavo s pridihom orienta. Dišavi prevladujejo toni kakava, fižola tonka in nežnega jasmina s cvetovi tuberoze, dopolnjeni z mandlji, kavo in vaniljo. Če pa dajete prednost lažjim dišavam, preizkusite Carolina Herrera Good Girl Légère, lažjo verzijo osnovne Good Girl.

  • orientalska cvetlična dišava
  • idealna za zvečer in za hladnejše dneve
  • izvirna steklenička v obliki čevlja s peto

Carolina Herrera 212

Številka 212 v liniji parfumov Carolina Herrera 212 ni naključno izbrana kombinacija številk, temveč koda newyorškega Manhattna. Prav ta živahni del mesta je namreč ustanoviteljici blagovne znamke najbolj prirasel k srcu. Vse dišave Carolina Herrera 212 je navdihnilo življenje v velemestu, kjer se mešajo razni stili in kulture. Zadostuje, da si izberete, katera vam najbolje pristoji:

  • Carolina Herrera 212 VIP Rosé– sveža in obenem elegantna cvetlično-sadna dišava, ki ji prevladujeta rožnati poper in šumeče vino
  • Carolina Herrera 212 NYC– cvetlična toaletna voda z lesnimi toni, v kateri začutite potoniko, gardenijo, jasmin in topel les
  • Carolina Herrera 212 VIP– orientalska parfumska voda z netradicionalnimi toni grenke pomaranče, ruma in vanilje
  • Carolina Herrera 212 Sexy– orientalska in cvetlična parfumska voda, ki očara s kombinacijo popra, bergamota, vanilje in sladkorne pene

Carolina Herrera CH

C kot Carolina. H kot Herrera. Toaletna voda, poimenovana CH, je kombinacija orientalskih in cvetličnih tonov. Cimet, vrtnica, pralineji, citrusi, lubenica in topel les se kar presenetljivo dobro razumejo in skupaj tvorijo razkošno dišavno sestavo, ki očara že na prvo poduhanje. Toaletna voda Carolina Herrera CH se skriva v močno rdeči steklenički, okrašeni z zlatim monogramom.

  • sladka sadno-cvetlična dišava
  • primerna za posebne priložnosti in za vsak dan
  • odlična zaradi dolge obstojnosti

Parfumi Carolina Herrera za moške

Leta 1991 je Carolina Herrera predstavila prvo moško dišavo – svež in možat parfum Carolina Herrera for Men v minimalistični steklenički, ki se še vedno prodaja. Skozi leta so se ji pridružile še druge dišave za moške s priljubljeno toaletno vodo Carolina Herrera 212 Men na čelu.

Carolina Herrera 212 NYC Men

Moška toaletna voda 212 NYC, navdihnjena z New Yorkom, je bila dana na trg leta 1999. V sebi odraža energijo, kulturno raznolikost in mešanico stilov tega živahnega velemesta.

  • cvetlično-lesna dišava
  • intenzivna dišava listov limonovca, trave, zelenega popra in sivke
  • sodobna steklenička z magnetnim pokrovčkom

Carolina Herrera CH Men

Minimalistična steklenička v črnem umetnem usnju, tipičen monogram CH in začimbna, orientalska dišava. To je toaletna voda Carolina Herrera CH Men, ki vas bo osvojila s svojo aromo bergamota, trave, vijolice, jasmina, muškatnega oreščka in toplih baznih not v podobi usnja, semiša, sladkorja, vanilje in dragocenega lesa.

  • začimbna dišava z orientalskimi prvinami
  • luksuzna steklenička z monogramom
  • idealna za vsakodnevno nošenje

celotno besedilo skrij besedilo