Carolina Herrera Good Girlparfumska voda za ženske

11×
Carolina Herrera Good Girl parfumska voda za ženske
Carolina Herrera Good Girl parfumska voda za ženske
Brezplačna dostava
80 ml
99,00

Koda: CHR0865 | Na zalogi
1
DPD
torek 7. 7. 2020

Opis parfuma Carolina Herrera Good Girl
Sestava

Same najbolje veste, kdaj je čas za visoke pete ter zapeljive obleke in kdaj za balerinke ter krila z naborki. Parfumska voda Carolina Herrera Good Girl bo vedno poudarila vašo žensko stran. Tisto, ki jo želite poudariti. Tisto, ki vam v danem trenutku ustreza.

  • orientalska cvetlična dišava za vsak dan
  • izraža dvojnost ženskega značaja
  • edinstvena steklenička v obliki ženskega salonarja

Sestava dišave
Že z uvodnimi toni bo v vas začela rasti nova odvisnost zahvaljujoč mandljem, ki v dišavno sestavo vstopajo kot prvi. S samozavestnim in pogumnim korakom nato v ospredje prihajajo akordi dragocene tuberoze, ki dišavi dajejo globino in zapeljivost. V popolno čutno doživetje vas bodo privedla topla semena tonkovca in esenca kakava.

Zgodba dišave
Good Girl zrcali žensko dvojnost. Njen pogum in zapeljivost. Elegantnost in skrivnostnost. Moderno samozavestno žensko, izraženo s svojimi nasprotji.

Za svojo edinstvenost se dišava Good Girl lahko zahvali tudi nepozabni steklenički. Črni salonar na ultra visoki peti poudarja značaj te parfumske vode. Zgodbo dekleta s pogumno izjavo: „It’s so good to be bad“ je upodobila modelka Karlie Kloss.

Sestava

Tako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo.
Zgornje note
mandelj
Tako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure.
Srčne note
arabski jasmin, tuberoza
Tako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan.
Bazne note
kakav, fižol tonka
Vrsta dišave
orientalske, cvetlične

Pisali smo o Carolina Herrera Good Girl
Članki

O blagovni znamki Carolina Herrera

„Čutim odgovornost za današnjo žensko – odgovornost, da bi se počutila prepričano vase, moderno in med vsemi ostalimi krasno.“ Besede venezuelske modne oblikovalke Caroline Herrere se odražajo v idejah blagovne znamke, ki ji je leta 1980 vdihnila življenje in ji dala svoje ime.

Pod vplivom mednarodne kulture in mode je Carolina Herrera izstopala po svojem izjemnem osebnem stilu od vsega začetka. S podporo Diane Vreeland, legendarne modne urednice revije Vogue, je svojo kolekcijo prvič predstavila v newyorškem Metropolitan Clubu in dočakala priznanje kritikov. Kmalu je oblačila Jacqueline in Caroline Kennedy, Lauro Bush, pozneje pa tudi Michelle Obama.

V svet dišav je blagovna znamka uspešno vstopila leta 1988 in predstavila prvi parfum Carolina Herrera. Pozneje sta javnost osupnili predvsem kolekcija Carolina Herrera 212, ki s svojim poimenovanjem spominja na ljubljeni Manhattan, ali dvojica ženske in moške dišave Carolina Herrera Good Girl in Bad Boy. Tudi te dišave, tako kot nadaljnji parfumi in cela blagovna znamka, predstavljajo luksuz, eleganco in brezčasnost.

Recenzija Carolina Herrera Good Girl