Chanel Hydra Beautyvlažilna in posvetlitvena maska

1×
Chanel Hydra Beauty vlažilna in posvetlitvena maska
Chanel Hydra Beauty vlažilna in posvetlitvena maska
75 ml
48,70

Koda: CHA2704 | Na zalogi
1

Dodano v košarico

Chanel Hydra Beauty vlažilna in posvetlitvena maska
| 1 kos | 48,70
DPD
četrtek 24. 10. 2019
  • Opis izdelka
  • O blagovni znamki
  • Recenzija

Opis izdelka Chanel Hydra Beauty
Lastnosti

Maska za obraz Chanel Hydra Beauty bo razvajala in negovala vašo kožo.

Lastnosti:

  • globinsko vlaži in intenzivno hrani
  • kožo pušča svilnato mehko na dotik
  • celovito lepša videz kože
  • koži vrača prožnost in občutek udobja
  • osvetljuje in osvežuje

Navodilo za uporabo:
Masko nanesite v tankem sloju na očiščen obraz, izognite se območju okoli oči. Pustite delovati tako dolgo, kot je navedeno na embalaži. Nato masko temeljito sperite z mlačno vodo.

Lastnosti

Starost
za vse starosti
Tip kože
za vse tipe kože
Učinek
osvetljevanje, Vlaženje

O blagovni znamki Chanel

Ustanoviteljica blagovne znamke Chanel, znana kot kraljica mode, Gabrielle Bonheur Chanel, se je rodila leta 1883 v mestecu Saumur na zahodu Francije. A modni svet je osvojila šele iz Pariza s svojo progresivno idejo obleke s hlačnicami in krilom.

Coco Chanel je kariero začela kot barska pevka, od koder je prinesla tudi svoj vzdevek. Že leta 1912 je odprla svoj prvi modni salon in kmalu napredovala v priznano modno oblikovalko. Sredi 20. stoletja je narekovala trende visoke mode in znamko Chanel so nosile tudi ženske, kot je Jacqueline Kennedy ali Grace Kelly.

Ni trajalo dolgo in G. B. Chanel je svoje zanimanje razširila tudi na področje kozmetike in parfumov. Sploh prvi parfum Chanel je na trg prišel že leta 1921; šlo je za legendarni Chanel N° 5, ki je do danes ostal ena najbolj slavnih in prodajanih dišav. Kot kultne lahko danes brez strahu poimenujemo tudi dišave Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Allure Homme Sport ali Chanel Gabrielle.

Recenzija Chanel Hydra Beauty

5.0
1
Prikaži oceno glede na lastnosti
enostavnost uporabe
kakovost kozmetike
zadovoljstvo z rezultatom