


Tip las | za vse vrste las |
Učinek | Vlaženje, Enostavno razčesavanje las, glajenje las, regeneracija, prehrana |
Aktivne snovi | vitamin E |
Tip lasišča | vse vrste lasišča |
Maska za lase CHI Luxury Black Seed Oil Revitalizing Masque predstavlja nenadomestljiv korak v ritualu nege las. Privoščite jim trenutek regeneracije, oni pa vam bodo vrnili s svojo vitalnostjo in lepoto.
Lastnosti:
- intenzivno vlaži
- poenostavlja razčesavanje in tako preprečuje poškodbe las
- ščiti pred neugodnimi vplivi okolja
- obnavlja lase po celi njihovi dolžini
Navodilo za uporabo:
Nanesite na s šamponom umite lase. Nanašajte zlasti po dolžini las in na konice. Pustite trenutek delovati in nato temeljito sperite.
Popolna sestava
AQUA/WATER/EAU,CETEARYL ALCOHOL,GLYCERIN,BEHENTRIMONIUM CHLORIDE,BISAMINO PEG/PPG-41/3 AMINOETHYL PG-PROPYL DIMETHICONE,DICETYLDIMONIUM CHLORIDE,GLYCERYL STEARATE SE,STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE,DIMETHICONE,POLYSORBATE 60,NIGELLA SATIVA SEED OIL,HYDROLYZED SILK,LINOLEAMIDOPROPYL PG-DIMONIUM CHLORIDE PHOSPHATE,PEG-8 METHYL ETHER DIMETHICONE,PHENYL TRIMETHICONE,GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE,CAPRYLYL GLYCOL,PHENOXYETHANOL,POLYQUATERNIUM-37,PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE,CETRIMONIUM CHLORIDE ,DIMETHICONOL,PANTHENYL HYDROXYPROPYL STEARDIMONIUM CHLORIDE,SODIUM PCA,POTASSIUM SORBATE,HEXYLENE GLYCOL,PPG-1 TRIDECETH-6,TOCOPHERYL (VITAMIN E) ACETATE,GLYCOLIC ACID ,FRAGRANCE (PARFUM).
Za sestavo izdelka odgovarja proizvajalec. Zaradi možnih sprememb priporočamo, da sestavo izdelka preverite neposredno na embalaži.
Kozmetika CHI | Družba CHI predstavlja najbolj dinamično razvijajočo se kozmetično blagovno znamko na osnovi naravne svile. Znamka CHI je prišla v podzavest strank s svojimi edinstvenimi posvetlitvenimi sistemi za lase, ki kot prvi na svetu niso vsebovali amoniaka. Posebna patentirana tehnologija CHI je edinstvena in nobene druge konkurenčne blagovne znamke na trgu nimajo toliko pozitivnih lastnosti za lase in lasišče. Izdelki blagovne znamke CHI so edinstveni in nobene druge konkurenčne blagovne znamke na trgu nimajo toliko pozitivnih lastnosti za lase in lasišče.