BOSS ALIVE: Osvobojena ženstvenost​

BOSS ALIVE
 
V modni hiši Hugo Boss razumejo, da je za uspeh ključen občutek živosti in da velja tudi obratno, zato so predstavili BOSS ALIVE – novo, njen namenjeno lesno-sadno dišavo, v katero sta ujeti strast in odločnost ženske BOSS. Kot bi želeli še poudariti neodvisno moč ženskosti, so vonj, zasnovo, televizijske oglase in kampanjo izvedle štiri izjemne ženske, ki želijo deliti svojo vizijo in tudi druge navdihniti, da poiščejo svojo lastno pot.​
 
BOSS ALIVE
 
Sijajna parfumarka Annick Menardo, ki jo je karierna pot vodila skozi tradicionalno moško okolje, je zmešala sveže, intenzivne vrhnje note sijočih jabolk in sliv s cvetno srčiko jasmina, da je nastal radosten občutek, ki vliva moč. Lahkoten vonj s kontrastno lesno osnovno noto, zlito s toplim nadihom privlačnega absoluta vanilje, daje pomirjujoč občutek močne, samozavestne ženskosti.​
 
Steklenička, ki jo je ustvarila nadarjena oblikovalka nakita Amelie Riech, prinaša občutek brezčasne ženskosti in elegance. Obteženo stekleničko obdaja sijoč zlati pas, oblikovan kot kos nakita, skozi prosojno rožnato tekočino pa se preliva svetloba, ki daje dišavi še razkošnejši videz in občutek. ​
BOSS ALIVE
Očarljivi televizijski oglasi Rebecce Zlotowski in štiri talentirane mlade ženske, ki so sodelovale v izjemni kampanji pod vodstvom Collier Schorr, še dodatno poudarjajo novi duh ženskosti, ujet v dišavi. Emma Roberts, Bruna Marquezine, Laura Harrier in Chloe Bennet so popolno utelešenje uspeha sodobnih žensk in – enako kot dišava BOSS ALIVE – spodbujajo ženske po vsem svetu, naj živijo čim bolj polno.​
 
Denisa