Clarins Extra-Firming

nega za glajenje in učvrstitev za ustnice

Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
Clarins Extra-Firming nega za glajenje in učvrstitev za ustnice
44,50
Popust 23%
15 ml
34,20

Koda: CLR0439 | Več kot 5 kosov na zalogi
kos
DPD
petek 26. 4. 2019
Clarins Extra-Firming
15 ml | 34,20

Opis kozmetike Clarins Extra-Firming

Posebna nega za ustnice Clarins Extra-Firming zagotavlja, da bodo vaše ustnice še lepše.

Lastnosti:

  • izrazito obnavlja in ščiti
  • ustnicam in območju okoli njih zagotavlja potrebno vlažnost in hranila
  • gladi ustnice in linije okoli ustnic
  • daje učinek polnejših ustnic

Navodilo za uporabo:
Majhno količino nanesite na čiste ustnice in njihovo okolico in pustite, da se vpije. Po potrebi ponovite.

Lastnosti

Konsistenca
balzam
Po problemu kože
vlaženje
SPF
brez SPF
Starost
za vse starosti
Tip kože
za vse tipe kože
Učinek
Vlaženje

O blagovni znamki Clarins

Clarins je sinonim prestiža in pomemben pojem na področju nege za obraz in ličenja. Ta francoska luksuzna kozmetična blagovna znamka se je rodila leta 1954, ko je študent medicine Jacques Courtin-Clarins odprl v Parizu svoj prvi inštitut za lepoto.

Filozofija blagovne znamke Clarins temelji na odgovornem pristopu k življenjskemu okolju in zato daje prednost rastlinski sestavi pri svojih izdelkih. V kozmetičnih laboratorijih Clarins poteka v sodelovanju z zdravniki, biologi in kozmetičnimi strokovnjaki nenehno raziskovanje in testiranje posameznih izdelkov za optimalne rezultate.

Trenutno ima blagovna znamka Clarins zastopništvo v 150 državah po vsem svetu, kjer ima milijone zvestih strank. Parfumi in kozmetika Clarins so priljubljeni tudi med najbolj sijočimi zvezdami sveta mode in šovbiznisa, kot so Eva Longoria, Madonna, Naomi Watts, Reese Witherspoon, Cindy Crawford ali Kate Moss.