Decléor Aroma Pureté

fluid za matiranje za mastno in mešano kožo

1×
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
Decléor Aroma Pureté fluid za matiranje za mastno in mešano kožo
50 ml

Koda: DEC0704 | Ta izdelek trenutno ni na voljo

Spremljanje razpoložljivosti blaga

Decléor Aroma Pureté
50 ml

Spremljanje razpoložljivosti blaga

Opis kozmetike Decléor Aroma Pureté

Krema za obraz Decléor Aroma Pureté vašemu obrazu vsak dan nudi točno takšno nego, kot si jo zasluži.

Lastnosti:

  • deluje proti nepopolnostim
  • intenzivno vlaži
  • globinsko hrani

Navodilo za uporabo:
Nanesite na očiščeno kožo in vmasirajte s krožnimi gibi. Nanesite na obraz, vrat in dekolte.

Lastnosti

Kdaj uporabljati
za dan
Konsistenca
fluid
Po problemu kože
pore in mastna koža
SPF
brez SPF
Starost
za vse starosti
Tip kože
mastna, mešana

O blagovni znamki Decléor

Kozmetika Decléor | Decléor je največja kozmetično-aromaterapijska blagovna znamka na svetu, ki je bila ustanovljena leta 1974. Filozofija blagovne znamke zagotavlja popolno harmonijo telesa, kože in duše. Prva raziskovalna ekipa Decléor je bila sestavljena iz kozmetičarke, zdravnika, učiteljice shiatsu in izkušene aromaterapevtke. Ta inovativen pristop tudi pomeni, da blagovna znamka proizvaja izdelke rastlinskega izvora, ki so brez konzervansov in barvil ter imajo terapevtske učinke. Leta 2000 je postala lastnik blagovne znamke Decléor družba Shiseido, ki prispeva k nadaljnjemu razvoju proizvodov in tudi k širitvi na svetovni trg.