Tip las | za vse vrste las |
Učinek | volumen las, Enostavno razčesavanje las, stimulacija rasti, regeneracija |
Tip lasišča | vse vrste lasišča |
Težave z lasmi | poškodovani in kemično obdelani, redki lasje in izpadanje las |
Če vaši lasje nimajo potrebnih hranilnih snovi in izpadajo, bo idealna nega po vsakem umivanju krepilni balzam Ducray Anaphase +. Izrazito pripomore k lažjemu razčesavanju las, s katerim imajo ljudje, ki jim lasje izpadajo, običajno težave. Deluje krepilno in las prav nič ne obremenjuje. Skupaj s šamponom iz iste linije boste svojim problematičnim lasem zagotovili tisto, kar najbolj potrebujejo.
Lastnosti:
- krepi lase in preprečuje izpadanje
- olajša razčesavanje las
- las ne obteži in jim zagotavlja volumen
- dermatološko testirano
Rezultati testiranja:
→ uporabniški test s 63 ženskami, ocena po prvi uporabi
- 83 % uporabnic se je strinjalo, da je balzam okrepil lase
Sestava:
- TOCOPHEROL NICOTINATE – skupaj s snovjo diguanozin tetrafosfat spodbuja mikrocirkulacijo v lasišču (snov učinkuje med masažo)
- biotin – vzdržuje dobro stanje las
- vitamin B6 – prispeva k normalni sintezi aminokisline cistein
- biorazgradljivo
Navodila za uporabo:
Balzam Ducray Anaphase + nanesite na lase, umite s šamponom – najbolje iz iste serije. Po umivanju balzam nanesite na vlažne lase. Pustite delovati 1 minuto, s prsti lase razčešite in na koncu temeljito sperite.
Popolna sestava
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, BETAINE, GLYCERIN, SODIUM COCOAMPHOACETATE, ACRYLATES COPOLYMER, CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, ALCOHOL, BIOTIN, CITRIC ACID, PARFUM, GLYCERYL LAURATE, GLYCOL DISTEARATE, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PANTHENOL, PANTOLACTONE, PHENOXYETHANOL, POLYQUATERNIUM-7, PYRIDOXINE HCL, RUSCUS ACULEATUS ROOT EXTRACT, SALICYLIC ACID, SODIUM BENZOATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM HYDROXIDE, TOCOPHERYL NICOTINATE.
Za sestavo izdelka odgovarja proizvajalec. Zaradi možnih sprememb priporočamo, da sestavo izdelka preverite neposredno na embalaži.
Kozmetika Ducray | Časovno preverjena blagovna znamka, ki jo je ustanovil sin dermatologa Albert Ducray v 30. letih 20. stoletja. V obdobju, ko je bilo treba pred umivanjem las raztopiti trdo milo sta mat videz las in to, da se las ni dalo razčesati, skrbela predvsem ženske. Zato je bilo lansiranje tekočega šampona za takojšno uporabo z oznako za določeno vrsto las brez pretiravanja veliko odkritje, ki je hitro našlo številne kupce.
Ducray je francoska dermo-kozmetična blagovna znamka, ki ima v ponudbi lekarn svoje stalno mesto. Zagotavlja pomoč za skoraj vse težave z lasiščem in lasmi, vključno z izpadanjem las pri moških in pri ženskah po porodu, operaciji ali v menopavzi. Pomemben segment so šamponi proti prhljaju, za mastne ali suhe lase.
Blagovna znamka Ducray je z linijo izdelkov Keracnyl sčasoma razširila svojo ponudbo izdelkov tudi na izdelke za mlado problematično kožo. Od leta 1985 skrbi za izjemno suho in izsušeno kožo s kremami, mleki, geli itd. z izdelki Ictyane. Znani so po svoji prijetni in voljni teksturi s kultnim lahkim cvetličnim vonjem. Na razpolago so izdelki za nego obraza in telesa ter neodišavljeni izdelki za občutljivo kožo. Občutljiva koža, ki pri moških bo britju reagira z razdraženostjo, najde pomoč in si privošči kar največjo nego z najnovejšimi člani iz družine izdelkov Ducray, namenjenih samo moškim.
Če imate težave s hiperpigmentacijo (pigmentni madeži), so prav vam namenjeni izdelki Melascreen. Učinkovito preprečevanje ponovitve omogoča kar največja zaščita pred soncem SPF 50+ v kombinaciji z molekulami, ki blokirajo prekomerno nastajanje pigmenta.
Tesno sodelovanje z raziskovalnim centrom Pierre Fabre za dermatološke in kozmetične raziskave s strokovnjaki iz vrst dermatologov in farmacevtov se odraža tako v trenutnih zahtevah glede nege kot tudi v strogih merilih pri izbiri aktivnih sestavin ter teksture za izdelavo končnih izdelkov. Značilnost vseh izdelkov so visok standard, kar največja učinkovitost in nespremenljiva kakovost. Med uporabniki so zelo priljubljeni in enostavni za uporabo. Blagovna znamka Ducray je na voljo v več kot 60 državah. Preizkusite jo tudi vi in se prepričajte, zakaj je tako priljubljena.