
- Opis parfuma
- O blagovni znamki
- Recenzija
Opis parfuma Eight & Bob Annicke 1Sestava
Novo odvisnost, ki je ne boste želeli opustiti, predstavlja parfumska voda za ženske Eight & Bob Annicke 1. Očarala vas bo že s prvimi vonjavami, vsak naslednji dan pa vas bo prepričala, da si svoje mesto na vaši toaletni mizici vsekakor zasluži.
- cvetlična dišava
- lesna dišava
- za dinamične vodstvene osebnosti
- dišava, primerna za vsakodnevno uporabo
Sestava
- Zgornje noteTako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo.
- Srčne noteTako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure.
- Bazne noteTako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan.
- Vrsta dišave
- cvetlične, lesne
O blagovni znamki Eight & Bob
Eight & Bob je francoska parfumska hiša, ki se osredotoča na izdelavo resnično ekskluzivnih niche dišav v limitirani količini. Zgodovina blagovne znamke Eight & Bob sega do začetka 20. stoletja, ko je sin pariškega aristokrata, Albert Fouquet, s pomočjo svojega komornika Philippa ustvaril svoje prve dišave za lastno potrebo.
Z očarljivimi dišavami je potem presenečal svoje prijatelje ob različnih družbenih priložnostih. Posebni prelom je zanj pomenil poletni dopust na francoski rivieri, kjer se je leta 1937 po naključju seznanil z mladim ameriškim študentom in prihodnjim predsednikom Johnom F. Kennedyjem. Ta je bil nad njegovimi dišavami tudi navdihnjen in ga je zaprosil, da bi mu v Ameriko poslal osem vzorčkov za njegove znance. V Ameriki so Albertove dišave zaznale velik uspeh in povpraševanje po njih je nenehno naraščalo. O njegovih parfumih so pisali tudi različni pomembni hollywoodski režiserji, producenti in igralci, kot sta Cary Gant ali James Stewart.
S prihodom druge svetovne vojne pa je blagovna znamka Eight & Bob propadla. Nekaj let kasneje je bila zahvaljujoč Philippovi družini ponovno oživljena in je spet postala ena od najbolj ekskluzivnih blagovnih znamk, ki je priljubljena tudi med hollywoodskimi zvezdnicami.