Elizabeth Arden Prevage City Smart Broad Spectrum SPF 50 Hydrating Shield

dnevna vlažilna in zaščitna krema SPF 50

Elizabeth Arden Prevage City Smart Broad Spectrum SPF 50 Hydrating Shield dnevna vlažilna in zaščitna krema SPF 50
Elizabeth Arden Prevage City Smart Broad Spectrum SPF 50 Hydrating Shield dnevna vlažilna in zaščitna krema SPF 50
Elizabeth Arden Prevage City Smart Broad Spectrum SPF 50 Hydrating Shield dnevna vlažilna in zaščitna krema SPF 50
Novost
40 ml
54,80

Koda: ELA04491 | Več kot 5 kosov na zalogi
kos
DPD
petek 26. 4. 2019
Elizabeth Arden Prevage City Smart Broad Spectrum SPF 50 Hydrating Shield
40 ml | 54,80

Opis kozmetike Elizabeth Arden Prevage City Smart Broad Spectrum SPF 50 Hydrating Shield

Krema za obraz Elizabeth Arden Prevage City Smart Broad Spectrum SPF 50 Hydrating Shield vašemu obrazu vsak dan nudi točno takšno nego, kot si jo zasluži.

Lastnosti:

  • koži nudi dolgoročno in intenzivno vlaženje
  • globinsko hrani
  • pomlajuje kožo in ji daje energijo
  • kožo ščiti pred škodljivimi zunanjimi vplivi
  • ščiti pred sončnimi žarki

Navodilo za uporabo:
Nanesite na očiščeno kožo in vmasirajte s krožnimi gibi. Nanesite na obraz, vrat in dekolte. Uporabljajte redno vsako jutro.

Lastnosti

Kdaj uporabljati
za dan
Konsistenca
krema
Po problemu kože
posvetlitev in vitalnost, prehrana in dehidracija, vlaženje, zaščita kože
SPF
s SPF
Starost
gubice, prve gubice, zrela koža
Tip kože
gube in zrela koža, za vse tipe kože
Učinek
osvetljevanje, pomlajenje, prehrana, Vlaženje, zaščita proti zunanjim vplivom

O blagovni znamki Elizabeth Arden

Parfumi Elizabeth Arden | Kozmetika Elizabeth Arden – pravica do lepote. Ameriško blagovno znamko parfumov in kozmetike Elizabeth Arden je ustanovila že leta 1910 kanadsko-ameriška podjetnica Florence Nightingale Graham in ji je dala ime, ki ga je sama uporabljala pri poslovanju.

Elizabeth Arden, podjetnica, svetovalka na področju lepote in bojevnica za pravice žensk, predstavlja vse do danes navdih za ženske po vsem svetu. Sijočo zgodovino svoje blagovne znamke je začela z ustanovitvijo svojega prvega salona na Peti aveniji v New Yorku v obdobju, ko so ženske le redkokdaj poslovale in uporabljanje make-upa sploh ni bilo običajno. Med drugo svetovno vojno je razvijala kozmetiko za ženske, ki so služile v vojski in leta 1946 je postala prva ženska, ki se je pojavila na naslovnici revije Time.

Elizabeth Arden je sodila med prve, ki so uveljavljali znanstvene inovacije v kozmetični industriji, in svetovno slavna je postala zahvaljujoč svojemu holističnemu pristopu do lepote. Že v 20. letih je apelirala na ženske, da bi kožo vlažile, da bi se izogibale bivanju na neposrednem soncu in vsak dan vadile jogo. Elizabeth, ki je doživela več kot 80 let, je umrla v New Yorku leta 1966. Bila je resnično izjemna ženska in številne svoje unikatne prednosti je predala svetovno priznani blagovni znamki.

Elizabeth Arden je bila prepričana, da lepota ne temelji v kopičenju make-upa, temveč v inteligentni združitvi znanosti in narave. Njeni kozmetični izdelki si prizadevajo za izboljšanje celotnega stanja kože in je nočejo le maskirati. Blagovna znamka Elizabeth ARden je prinesla v kozmetično industrijo celo vrsto načelnih inovacij, med katere spada na primer dekorativna kozmetika za oči ali kozmetični izdelki v potovalnih pakiranjih.

 Izdelki za nego kože in telesa, široka paleta dekorativne kozmetike in tudi dišave od blagovne znamke Elizabeth Arden v sebi do danes nosijo nepremagljivega, inovativnega duha ustanoviteljice blagovne znamke, ki je predana prizadevanju za najvišjo kakovost. Ni naključje, da med slavnimi imeni sodelavcev so se pojavili na primer Jacqueline Kennedy, Marilyn Monroe ali Marlene Dietrich.

Med najbolj znane izdelke Elizabeth Arden sodi na primer Eight Hour Cream, ki ščiti in zdravi suho, razpokano in razdraženo kožo, ali parfum 5th Avenue za ženske, ki se odlikujejo z izbranim okusom, inteligenco, eleganco in uspešnostjo.

Zahvaljujoč blagovni znamki Elizabeth Arden so vsak dan ženske po vsem svetu lepše in bolj samozavestne. Široka paleta kozmetičnih izdelkov garantira samo najvišjo kakovost in hkrati tudi edinstvenost duha.

„Vsaka ženska ima pravico biti lepa.“ (Elizabeth Arden)