Garnier Botanical

vlažilni balzam 3 v 1 z izvlečkom medu in čebeljega voska

Garnier Botanical vlažilni balzam 3 v 1 z izvlečkom medu in čebeljega voska
Garnier Botanical vlažilni balzam 3 v 1 z izvlečkom medu in čebeljega voska
Garnier Botanical vlažilni balzam 3 v 1 z izvlečkom medu in čebeljega voska
150 ml
5,10

Koda: GAR04950 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
Darilo za vas
Kupite kakršenkoli izdelek iz kategorije koža ali ličila v vrednosti vsaj 29 € in v košarici lahko izberete iz nekaj čistilnih izdelkov za obraz linije Safee.
DPD
torek 30. 4. 2019
Garnier Botanical
150 ml | 5,10

Opis kozmetike Garnier Botanical

Da bi bila koža zdrava in lepa, je treba za njo dobro skrbeti. Pripravek za podnevi in ponoči Garnier Botanical daje koži vso potrebno nego.

Lastnosti:

  • globinsko vlaži in hrani kožo
  • ščiti kožo pred zunanjimi škodljivimi vplivi
  • celovito lepša videz kože

Navodilo za uporabo:
Nanesite na čisto kožo in z rahlimi, krožnimi gibi razmažite. Uporabljajte dnevno, vsako jutro in/ali večer.

Lastnosti

Kdaj uporabljati
za dan in noč
Konsistenca
krema
Po problemu kože
vlaženje
Starost
za vse starosti
Tip kože
suha
Učinek
Vlaženje

O blagovni znamki Garnier

Kozmetika Garnier že več kot stoletje vpliva na življenja tako moških kot žensk po vsem svetu. Ustanovljena je bila v Franciji in je postopoma postala ena najbolj spoštovanih blagovnih znamk.

Zgodbo blagovne znamke je leta 1904 začel pisati frizer Alfred Amour Garnier, ko je razvil prvi zeliščni tonik za lepe lase, ki je kmalu postal uspešnica. Leta 1960 je nastala prva barva za lase Garnier za domačo uporabo in ženske so začele svoje lase imeti za modni dodatek. Med druge izdelke, ki so postali priljubljeni takoj, sodita na primer micelarna voda Garnier in čistilni gel Garnier Pure Active.

Blagovna znamka Garnier posluša svoje stranke in se odziva na njihove potrebe na področju nege kože in las. Oblikuje izdelke, ki so dejansko učinkoviti, dostopni in olajšajo vsakodnevne lepotne rituale. Zaradi vsega omenjenega je danes kozmetika Garnier tako uspešna in jo najdemo v več kot 120 državah po vsem svetu.