Garnier Fructis Aloe Vera Hair Food

vlažilna maska za normalne do suhe lase

Garnier Fructis Aloe Vera Hair Food vlažilna maska za normalne do suhe lase
Garnier Fructis Aloe Vera Hair Food vlažilna maska za normalne do suhe lase
Garnier Fructis Aloe Vera Hair Food vlažilna maska za normalne do suhe lase
Novost
390 ml
6,10

Koda: GAR05144 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
Darilo za vas
Darilo za vas
Darilo za vas
Darilo za vas
Poskusite novo linijo Garnier Bio, ki je nabita z naravnimi sestavinami. Kupite izdelke te linije v vrednosti vsaj 7 € in boste prejeli odstranjevalec ličil z oči kot darilo. Privoščite si kakovostno, cenovno dostopno in ekološko nego od Garnier.
DPD
ponedeljek 29. 4. 2019
Garnier Fructis Aloe Vera Hair Food
390 ml | 6,10

Opis kozmetike Garnier Fructis Aloe Vera Hair Food

Maska za lase Garnier Fructis Aloe Vera Hair Food predstavlja nenadomestljiv korak v ritualu nege las. Privoščite jim trenutek regeneracije, oni pa vam bodo vrnili s svojo vitalnostjo in lepoto.

Lastnosti:

  • intenzivno vlaži
  • obnavlja lase po celi njihovi dolžini
  • deluje v globino lasnega vlakna
  • lajša razčesavanje in oblikovanje
  • lasem daje čudovit vonj

Sestava:

  • veganski izdelek
  • brez silikonov

Navodilo za uporabo:
Pustite delovati v skladu z napotki na embalaži in nato temeljito sperite.

Lastnosti

Tip las
normalni, suhi
Učinek
Prehrana in regeneracija, Vlaženje

O blagovni znamki Garnier

Kozmetika Garnier že več kot stoletje vpliva na življenja tako moških kot žensk po vsem svetu. Ustanovljena je bila v Franciji in je postopoma postala ena najbolj spoštovanih blagovnih znamk.

Zgodbo blagovne znamke je leta 1904 začel pisati frizer Alfred Amour Garnier, ko je razvil prvi zeliščni tonik za lepe lase, ki je kmalu postal uspešnica. Leta 1960 je nastala prva barva za lase Garnier za domačo uporabo in ženske so začele svoje lase imeti za modni dodatek. Med druge izdelke, ki so postali priljubljeni takoj, sodita na primer micelarna voda Garnier in čistilni gel Garnier Pure Active.

Blagovna znamka Garnier posluša svoje stranke in se odziva na njihove potrebe na področju nege kože in las. Oblikuje izdelke, ki so dejansko učinkoviti, dostopni in olajšajo vsakodnevne lepotne rituale. Zaradi vsega omenjenega je danes kozmetika Garnier tako uspešna in jo najdemo v več kot 120 državah po vsem svetu.