JoicoK-PAK Color Therapy olje za barvane lase in lase s prameni
Oblikujte pričesko, hkrati pa ohranite sijočo barvo. Olje Joico K-PAK Color Therapy za barvane lase in lase s prameni kar do dvakrat poveča njihovo intenzivnost in se bori proti lomljivim lasom. Olje olajša česanje, hkrati pa okrepi lasno vlakno. Čudovite pričeske z visokim sijajem, ki so brezhibno gladke si lahko zdaj privoščite kadar koli si to zaželite.
Lastnosti:
- obnavlja lasna vlakna
- lase ščiti pred onesnaženimi snovmi
- ohranja več kot 85 % barve
- dvakrat večja intenzivnost barve
- se bori proti lomljenju las pri česanju in njihovim poškodbam
- zagotavlja za 150 % več sijaja v primerjavi z nenegovanimi lasmi
- krepi lase in jih naredi dvakrat močnejše
- zagotavlja takojšno mehkobo in gladkost
Sestava:
- afriško manketti olje – bogat vir vitamina E, zaščiti pred bledenjem
- arganovo olje – vitamin E, bogat z antioksidanti in esencialnimi maščobnimi kislinami, navlaži in nahrani
- keratin – zaščitni protein, ki je naravno prisoten v laseh, poišče poškodbe in popravi lasna vlakna
- tehnologija SmartRelease – popravlja, krepi in ščiti lase točno tam, kjer to potrebujejo, popravi skozi leta vidne poškodbe, hkrati pa se bori proti eventualnemu lomljenju
Navodilo za uporabo:
Olje K-PAK Color Therapy nanesite v količini eno do dve porciji na suhe ali vlažne lase in oblikujte kot običajno.
Lastnosti
Tip las | za vse vrste las |
Vrsta olja | mešanica olj |
Učinek | Sijaj in mehkoba, prehrana |
Tip lasišča | vse vrste lasišča |
Ameriško podjetje Joico International je ustanovil v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja Steve Stefano - kozmetični strokovnjak in lastnik uspešne mreže lepotnih salonov v Južni Kaliforniji.
Njena sodobna generalna menedžerka in senior podpredsednica Sara Jones je svojo kariero začenjala kot navadna frizerka. Zahvaljujoč svojim izrednih sposobnostim je hitro postala vodilni strokovnjak za nego las. Zaradi svoje preteklosti ima zelo dober pregled o tem, kaj stranke pričakujejo od kakovostnih balzamov, šamponov, penastih utrjevalcev in ostalih lasnih proizvodov. Njen moto je „v vsakem salonu, v vsakem domu - vse za ljubezen do lepote“.
Danes je Joico del Shiseido Group in lahko se ponaša z nekoliko inovativnimi linijami izdelkov, ki vključujejo desetine vrhunskih izdelkov. Zanimive so na primer tudi regeneracijske maske in hitrosušeča pršila. Kozmetika Joico vsebuje le najbolj izbrane sestavine - karitejevo maslo iz Afrike, olje orhideje iz Azije itd. Blagovna znamka Joico je tudi „igrala“ v filmu The Hunger Games in poleg zvezdnic (Mila Kunis, Lindsey Lohan, Britney Spears ...) so se v njo zaljubili tudi številni profesionalni stilisti.
Ne glede na to ali imate le utrujene lase, ali poškodovane zaradi barvanja, sušenja ali likanja, ali vam lasje celo izpadajo - Joico jih oživi, ozdravi, poveča njihovo krepkost, elastičnost in sijaj in ne nazadnje tudi spodbudi njihovo rast. Blagovna znamka Joico zagotovo prevzame vse posameznike, ki hrepenijo po lepih in zdravih laseh, radi se igrajo in poskušajo nove pričeske, iščejo pripravke, ki nimajo le začasnega učinka, ampak lahko poškodovane lase resnično popravijo.