La Martina Hombre

gel za prhanje za moške 200 g

La Martina Hombre gel za prhanje za moške 200 g
La Martina Hombre gel za prhanje za moške 200 g
La Martina Hombre gel za prhanje za moške 200 g
gel za prhanje za moške 200 g

Koda: LMA0195 | Ta izdelek trenutno ni na voljo

Spremljanje razpoložljivosti blaga

Z veseljem Vas bomo po elektronski pošti obvestili, ko bo blago v našem skladišču. Seveda je odvisno od vas, če boste ponudbo izkoristili.

La Martina Hombre
gel za prhanje za moške 200 g

Spremljanje razpoložljivosti blaga

Z veseljem Vas bomo po elektronski pošti obvestili, ko bo blago v našem skladišču. Seveda je odvisno od vas, če boste ponudbo izkoristili.

Opis parfuma La Martina Hombre

Gel za prhanje La Martina Hombre odlično dopolnjuje dišavo iz iste linije. Doda svežino, koži pa mehkost in polno dišavo, kar spodbudi čute ter povečuje samozavest. Tako vsako tuširanje postane enkratno doživetje.

O blagovni znamki La Martina

Parfumi La Martina | La Martina - dišave, ki so navdihnjene s kraljevskim športom. La Marina, svetovno znana argentinska modna blagovna znamka, je povezana zlasti s polom. Že od svoje ustanovitve leta 1986 v Buenos Aires načrtuje modna oblačila, obutev in dodatke najvišje kakovosti. Leta 2006 je svojo ponudbo razširila tudi s parfumi.
Na trg z dišavami je La Martina vstopila z ženskim parfumom La Martina Mujer, v katerem se združujejo cvetlični in orientalski toni. Med najuspešnejše moške parfume spada začimbna dišava La Martina Hombre. Parfumi La Martina nastajajo v sodelovanju z oblikovalci dišav kot sta Jean-Christopher Herault in Michel Garner in tako vonji kot stekleničke so navdihnjeni z Argentino in kraljevskim športom. Elegantne embalaže z ikoničnim logom spominjajo prav na kraljevsko polo.
La Martina poudarja enostavni in originalni življenjski stil, ki je bil navdihnjen z argentinskim podeželjem. Združuje v sebi rustikalno vzdušje s prefinjenostjo, ceni tradicijo in poudarja naravo, avtentičnost in samosvoj slog. Med privržence blagovne znamke ne spadajo le igralci in navijači pola, ampak tudi vsi, ki imajo samosvoj stil, eleganco in radi združujejo staro in novo, avtentičnost in originalnost. "Na področju mode blagovnih znamk je posebej pomembna avtentičnost in edinstvenost. Zato črpam motivacijo in navdih iz zelo avtentičnega športa - pola - in energije, s katero se je razširil iz Argentine v svet. Blagovna znamka La Martina utelešuje ta kraljevski šport."  (Lando Simonetti, Predsednik CEO, La Martina)