Lacoste Touch of Pinktoaletna voda za ženske

2×
Lacoste Touch of Pink toaletna voda za ženske
Lacoste Touch of Pink toaletna voda za ženske
Brezplačna dostava
Priporočena maloprodajna cena
78,00

Prihranite 57%
90 ml
33,30

Koda: LAC0140 | Na zalogi
1
DPD
torek 7. 7. 2020

Opis parfuma Lacoste Touch of Pink
Sestava

Bodite naravno očarljivi tako rekoč kot bi mignil. Na pristno žensko noto je stavila toaletna voda za ženske Lacoste Touch of Pink, ki skriva tone jasmina, pomaranče in vanilje. Poudarite čutnost in eleganco v enem ter se spremenite v pravo zapeljivko kar takoj.

  • sadno-cvetlična dišava
  • za ženske, ki se želijo počutiti lepe
  • primerna za vsakdanjo uporabo

Sestava dišave
Najprej vas navduši sladka pomaranča, ki se meša z začimbnim kardamomom in koriandrom. Takoj za tem vas prevzamejo cvetlični toni jasmina in vijolic, ki jih v zaključku zamenjajo izraziti akordi sladkasto začimbne sandalovine, mošusa in eksotične vanilje.

Zgodba dišave
Dišavo Lacoste Touch of Pink odlikuje ne samo prijeten vonj, temveč tudi rožnato bela steklenička, ki razveseli vsako žensko.

Sestava

Tako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo.
Zgornje note
pomaranča, kardamom, breskev, koriander, rdeča pomaranča
Tako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure.
Srčne note
kardamom, jasmin, koriander, listi vijolice
Tako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan.
Bazne note
vanilija, mošus, sandalovina
Vrsta dišave
sadne, cvetlične

O blagovni znamki Lacoste

Lacoste je simbol športne elegance tako v svetu mode kot v svetu parfumov. Blagovno znamko je leta 1933 ustanovil znani teniški igralec Rena Lacoste in sprva je bila osredotočena izključno na izdelavo športnih oblačil. Francoski prvak se je želel pri igri počutiti udobno, hkrati pa še vedno izgledati kot džentelmen. Sproščenost, enostavnost in naravna eleganca tako še danes zaznamujejo modo in dišave znamke Lacoste.

René Lacoste je blagovni znamki dal svoje ime in pa seveda prepoznavni simbol – zelenega krokodila. Navdih za tega je bil vzdevek „Aligator“, ki so ga igralcu nadeli ameriški novinarji potem, ko mu je kapetan ekipe na Davisovem pokalu za zmago na tekmi obljubil kovček iz krokodilje kože.

Prvi parfum Lacoste je bil predstavljen leta 1984, sledile pa so nadaljnje serije dišav za moške in ženske, ki so večinoma črpale navdih iz različnih športov. Moški in ženski parfumi Lacoste so simbol sproščene elegance že več desetletij in spadajo med najbolj priznane modne blagovne znamke.

Recenzija Lacoste Touch of Pink