L’Occitane Aromachologiešampon za krepitev las

L’Occitane Aromachologie šampon za krepitev las
L’Occitane Aromachologie šampon za krepitev las
300 ml
20,90

Koda: LOC1475 | Več kot 5 kosov na zalogi
1
Darilo za vas
15-% popust na vse ob nakupu nad 55 €. Za popust uporabite kodo notinosi15. kupite s popustom. Akcija ne velja za izdelke v akciji in razprodaji.
DPD
sreda 18. 12. 2019
  • Opis izdelka
  • O blagovni znamki
  • Recenzija

Opis izdelka L’Occitane Aromachologie
Lastnosti

Šampon L’Occitane Aromachologie učinkovito čisti lasišče, temeljito umiva lase in jim vrača naravno lepoto.

Lastnosti:

  • umiva lase in čisti lasišče
  • krepi lasna vlakna
  • zmanjšuje lomljivost las
  • daje lesk in volumen

Navodilo za uporabo:
Nanesite primerno količino šampona na mokre lase. Spenite in temeljito splaknite.

Lastnosti

Tip lasišča
vse vrste lasišča
Tip las
tanki, poškodovani in kemično obdelani, lomljivi lasje in razcepljene konice, redki lasje in izpadanje las

O blagovni znamki L’Occitane

L'Occitane – lepota, ki je rojena iz čara Provanse. L'Occitane en Provence, francoska blagovna znamka kozmetike, je znana zlasti pod svojim skrajšanim naslovom L'Occitane in spada med najbolj ugledne. Naslov pomeni ženska iz Oksitanije, kar je srednjeveška provincija, ki se je raztezala po celotni južni Franciji od vzhoda do zahoda. Naslednica te izjemne regije je čarobna Provansa, ki je hkrati mesto, od kod izhajajo izdelki blagovne znamke L'Occitane.

Zgodovina blagovne znamke sega do leta 1976, ko je Olivier Baussan ustanovil podjetje s ciljem slaviti in ohranjati tradicije svoje rojstne Provanse. Opremljen je bil z destilacijsko napravo, majhnim kamionom in dobrim znanjem rastlin. V svojih 23 letih je začel destilirati esencialno olje rožmarine in ga prodajati na lokalnih trgih.

Kmalu je Olivier Baussan oživil tradicionalno umetnost izdelave mila v Marseille in je začel gojiti sivko. Pri svojih zamejskih ekspedicijah, na katerih je iskal nove sestavine in tradicionalne postopke, je odkril neverjetno hranilno karitejevo maslo. Nato je takoj ustanovil tovarno L'Occitane in odprl prvo trgovino v Volx v Provansi.

Zahvaljujoč trgovskim sposobnostim, domiselnosti in navdušenju svojega ustanovitelja se je podjetje L'Occitane en Provence hitro razraščalo in danes ima že stotine trgovin po vsem svetu in od leta 2010 se prodajajo njegove delnice na hongkonški borzi vrednostnih papirjev.

L'Occitane ponuja široko paleto kakovostnih kozmetičnih izdelkov in dišav, ki so razviti na podlagi načel fitoterapije in aromaterapije. Njihovo osnovo predstavljajo esencialna olja in naravne sestavine. Te so skrbno izbrane na podlagi svoje učinkovitosti in sposobnosti dodajati koži vse, kar potrebuje, da bi bila lepa. L'Occitane sistematično nadomešča umetne snovi s snovmi na naravni osnovi povsod, kjer se le da.

Med najbolj čudovite naravne sestavine, ki jih izkoriščajo za izdelavo proizvodov L'Occitane, sodi na primer suha roža, ki je že od srednjega veka znana po svojih zdravilnih učinkih in zapeljivem vonju, mira iz Korsike, čudežno karitejevo maslo iz Burkina Fasa, sadovi mandljevca od gojiteljev iz Provanse, vlažilna in revitalizacijska angelika ali aromatiziran simbol Provanse – sivka.

L'Occitane znatno vlaga denar v raziskave in inovacije in hkrati se trudi zmanjšati vplivanje svoje proizvodnje na življenjsko okolico. O tem kozmetičnem gigantu bi lahko napisali celo knjigo, ampak najbolj pomembna informacija je, da je L'Occitane sinonim kakovosti. Blagovna znamka je zasidrana v s sivko nadišavljeni Provansi. Izdelovalec kozmetike je navdihnjen z izjemnostjo in koristmi svojih čarobnih sestavin iz juga Francije in Sredozemskega morja. Izdelki od blagovne znamke L'Occitane razveselijo vaše čute in vam ponudijo sprostitev in zadovoljenost.

Recenzija L’Occitane Aromachologie