L’Oréal Paris Botanicals Rich Infusionbalzam za suhe lase

L’Oréal Paris Botanicals Rich Infusion balzam za suhe lase
L’Oréal Paris Botanicals Rich Infusion balzam za suhe lase
Safflower 200 ml
6,95

Koda: BTC2598 | Na zalogi
1
Darilo za vas
S kodo brands20 boste kupili izdelke izbranih blagovnih znamk za 20 % ceneje! Popust ne velja za izdelke v akciji in razprodaji.
DPD
četrtek 4. 6. 2020

Opis izdelka L’Oréal Paris Botanicals Rich Infusion
Lastnosti



Opis:

Balzam za suhe lase Botanicals Fresh Care Rich Infusion združuje rastlinski kompleks z bogatim odmerkom žafranike. Z žafraniko se mešajo orientalski toni ambre, vanilje in kašmir lesa, ki vas in vaše čute popeljejo na aromatično potovanje. Edinstven pridih ljubeznivosti za vaše čute! Balzam Botanicals Fresh Care Rich Infusion vam prinaša le najboljše iz olj in zdravilne nege. Hrani dolžine in konice las in ne pušča mastnega občutka. Botaniki in kemiki so lahko po pravici ponosni, ker jim je uspelo ustvariti popoln balzam za suhe lase. Ne vsebuje silikonov, parabenov niti umetnih barvil in ima biserno-belo, kremasto-mlečno teksturo. Embalaža je izdelana in 100 % recikliranega materiala (razen barvil), kar vam omogoča, da jo lahko enostavno obdelate v okviru recikliranih odpadkov. Prepričajte se!

Učinki:

  • intenzivno mehča
  • globinsko vlaži
  • regenerira do globine
  • olajša razčesavanje las
  • dodaja prefinjen vonj z orientalskimi akcenti

Sestava:

  • žafranika in rastlinski kompleks – lase globinsko hrani

Tip las:

Namenjen je za suhe lase.

Navodilo za uporabo:

Balzam Botanicals Rich Infusion pustite na laseh delovati 2 minuti. Nato lase počešite s pomočjo krtače in uživajte v njihovem svežem in pomirjevalnem vonju. Uporabljajte v kombinaciji s pripravki iz iste linije.

Lastnosti

Tip las
suhi
Učinek
Vlaženje
Tip lasišča
vse vrste lasišča

O blagovni znamki L’Oréal Paris

Zgodovina kozmetike L’Oréal Paris se je začela leta 1907, ko je talentirani kemik Eugène P. L. Schueller ustvaril inovativno barvo za lase, ki jo je poimenoval „Oréale“. Zaznala je velik uspeh, ki je Eugèna spodbudil k naslednjemu raziskovanju. Leta 1939 je ustanovil podjetje L’Oréal Paris, ki se je poleg lasne kozmetike začelo osredotočati tudi na negovalno in dekorativno kozmetiko. Trenutno blagovna znamka L’Oréal Paris velja za svetovnega liderja na področju lepote.

Filozofija L’Oréal Paris je enostavna – ponujati strankam maksimalno učinkovite izdelke za dostopne cene. Kreme, šampone, make-upe in druge izdelke blagovne znamke L’Oréal Paris razvijajo na osnovi najbolj modernih znanstvenih spoznanj in v njihovi sestavi boste našli samo sestavine najvišje kakovosti.

Kozmetika L’Oréal Paris se odlikuje po nekompromisni kakovosti in bogati ponudbi, ki spremlja ženske in moške skozi vse faze njihovega življenja.

Recenzija L’Oréal Paris Botanicals Rich Infusion