Max Factor2000 Calorie maskara za volumen
Do 300 % večji volumen, intenzivna črna barva in dramatičen videz že po prvem sloju – odkrijte legendarno maskaro Max Factor 2000 Calorie s klasično, gosto krtačko.
Lastnosti:
- krtačka nudi lasem do 300 % večji volumen
- intenzivni pigment zagotavlja izrazito črno barvo
- pogled dobi dramatičen videz že s prvim slojem
Navodilo za uporabo:
S pomočjo krtačke nanesite na trepalnice po celi njihovi dolžini od korenin do konic in razčešite. Za intenzivnejši videz nanesite dva sloja. Izogibajte se neposrednemu stiku z očmi.
Lastnosti
Odtenek | črn |
Vrsta maskare | za volumen |
Popolna sestava
AQUA/WATER/EAU, ACRYLATES COPOLYMER, GLYCERYL STEARATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE GLYCOL, STEARIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, TRIETHANOLAMINE, LECITHIN, PROPYLENE CARBONATE, SYNTHETIC WAX, OLEIC ACID, ALCOHOL DENAT., BENZYL ALCOHOL, POLYETHYLENE, ASCORBYL PALMITATE, PANTHENOL, PHENOXYETHANOL, TOCOPHEROL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, SODIUM LAURETH SULFATE, PROPYLPARABEN, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, TRISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, SIMETHICONE, POTASSIUM SORBATE, AMMONIUM HYDROXIDE, TETRASODIUM EDTA, METHYLCELLULOSE, BENZOIC ACID, SORBIC ACID, SULFURIC ACID, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), ULTRAMARINES (CI 77007)]
Za sestavo izdelka odgovarja proizvajalec. Zaradi možnih sprememb priporočamo, da sestavo izdelka preverite neposredno na embalaži.
Kozmetika Max Factor spada k najsvetlejšim zvezdam stalnicam na tržišču na področju ličenja. Zgodovina blagovne znamke sega vse na začetek 20. stoletja, reklamni slogan „make-up vizažistov filmskih zvezd“ kaže na zlato obdobje Hollywooda in na zgodbo o razvoju blagovne znamke. Na filmskih platnih se je takrat v povezavi z make-upom namreč pojavljalo eno samo ime.
Max Factor a fost un make-up artist vizionar de origine poloneză, care, în 1914, s-a mutat la Los Angeles pentru a fi mai aproape de înfloritoarea industrie a filmului. Tam je odprl trgovino z ličili in igralci so kmalu začeli hoditi po nasvete, kako na platnu biti videti čim lepše. Vizažisti pa so neučakani čakali nove izdelke. Max Factor je verjel, da bi moral biti čar make-upa dostopen vsem ženskam, zato so bila prvič v zgodovini ličila na razpolago tudi široki javnosti.
Več kot 100 let obstoja blagovne znamke je prineslo vrsto ikoničnih izdelkov. Med čisto prvimi je bil ravno Max Factor make-up za filmsko platno ali zlat prah za v lase. V zadnjih letih je blagovna znamka zaslovela predvsem po maskari Max Factor 2000 Calorie in po dolgoobstojni šminki Max Factor Lipfinity.