Max Factor Brow Highliter

posvetlitveni svinčnik za pod obrvi

Max Factor Brow Highliter posvetlitveni svinčnik za pod obrvi
Max Factor Brow Highliter posvetlitveni svinčnik za pod obrvi
4 g
4,09

Koda: MXF02220 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
Darilo za vas
Darilo za vas
Darilo za vas
Darilo za vas
Izberite v košarici iz naše ponudbe odličnih poletnih daril ob nakupu kakršnih koli izdelkov v vrednosti nad 40 €
DPD
torek 23. 7. 2019
Max Factor Brow Highliter
4 g | 4,09

Opis izdelka Max Factor Brow Highliter

Svinčnik za obrvi Max Factor Brow Highliter vam bo pomagal pri ustvarjanju popolno oblikovanih in polnih obrvi.

Lastnosti:

  • poudari obrvi in izpostavi njihovo naravno lepoto

Lastnosti

Tip kože
za vse tipe kože
Vodoodporno
no

O blagovni znamki Max Factor

Kozmetika Max Factor spada med najbolj stabilne blagovne znamke na trgu, ki ponujajo pripravke za ličenje. Sodobni reklamni slogan – „Max Factor make-up maskerjev filmskih zvezdnic“ ni noben reklamni trik, temveč pravi odsev resničnosti in zgodovinskega razvoja znamke. S filmsko industrijo je blagovna znamka Max Factor povezana od samotnega začetka, ampak kmalu se je začela osredotočati tudi na potrebe navadnega življenja onstran filmskega zaslona. Zato si zdaj lahko široka javnost privošči iste pripravke za ličenje kot na primer Julie Roberts, Gwyneth Paltrow, René Zelweger in druge filmske zvezde. Če ste mislili, da naslov blagovne znamke govori o nekakšnem „maksimalnem faktorju“, je to pomota. Naslov Max Factor namreč izhaja iz imena poljsko-judovskega strokovnjaka za kozmetiko, ki se je na začetku 20. stoletja izselil v Ameriko. V Los Angeles je ustanovil prvo trgovino z ličili in lasuljarskimi izdelki. Podjetje Max Factor Company je bilo ustanovljeno leta 1909 in razvoj novih kozmetičnih proizvodov se je začel. Od samega začetka je Max Factor pridobival priljubljenost v filmski industriji. Igralci so hodili po nasvete, kako biti videti na zaslonu čim boljše, maskerji so nestrpno čakali na nove pripravke in blagovna znamka Max Factor je razvijala en kozmetični hit za drugim. Leta 1914 je prišel Max Factor s tekočim pudrom, ki se je nanašal mnogo bolj enostavno in za nameček je bil bolj nežen do kože. Leta 1920 je bil na trg uveden prvi tekoči puder za vsakdanje nošenje, slaven je postal zlat prašek za lase, ustnice v obliki srca, nove barve ličil itd. Max Factor je prinašala vedno nove možnosti za ličenje in dekorativno kozmetiko. Zanimivo je tudi to, da so izdelke Max Factor uporabljali tudi v ameriški vojski v 2. svetovni vojni pri maskiranju obraza pred sovražnikom. Danes v ponudbi blagovne znamke Max Factor nahajamo kompletno serijo pripravkov za ličenje – od pudrov, toniranih krem, maskar, senčil za oči, do šmink ali korekcijskih paličic. Med sodobne najboljše uspešnice spadajo maskara za volumen Max Factor 2000 Calorie, tekoči puder Max Factor Colour Adept, korektor Max Factor MasterTouch ali na primer senčila za oči Max Factor Max Effect Mono. Če hrepenite po udobnem nanosu in profesionalnih rezultatih, potem si oglejte ponudbo kozmetike Max Factor. Vsi izdelki Max Factor upoštevajo naravne potrebe kože in zahteve sodobnih uporabnic. Danes sodita make-up in kozmetika med navadne vsakodnevne dejavnosti mnogih žensk. Moderna dekorativna kozmetika mora izpolnjevati osnovne zahteve uporabnic – enostaven in hiter nanos, velika variabilnost v odtenkih in vrstah pripravkov. Ali si želite doseči naraven videz za navadno nošenje, ali bolj dramatičen videz za posebne priložnosti, v vsakem primeru se lahko zanesete na kozmetiko Max Factor.