Mercedes-BenzClub Fresh toaletna voda za moške

Mercedes-Benz Club Fresh toaletna voda za moške
Mercedes-Benz Club Fresh toaletna voda za moške
100 ml

Koda: MCD0141 | Ta izdelek trenutno ni na voljo
Darilo za vas
V košarico vnesite kodo notino in prejeli boste 15 % popusta na parfume. Popust ne velja za izdelke v akciji in za izdelke v posebni ponudbi.

Opis Mercedes-Benz Club Fresh
Sestava

Toaletna voda Mercedes-Benz Club Fresh je poplava neverjetne svežine, ki vas bo dolge ure napolnjevala z energijo.

  • sadna dišava
  • za aktivnega moškega
  • predvsem za toplo vreme

Sestava

Tako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo.
Zgornje note
zelene jabolko, bergamotka, hruška
Tako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure.
Srčne note
ozon, žajbelj, sivka
Tako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan.
Bazne note
ambroksan, cedra, mošus
Vrsta dišave
aromatične

O blagovni znamki Mercedes-Benz

Parfumi Mercedes-Benz | Mercedes-Benz – športna eleganca, prefinjenost in nadčasovnost. Mercedes-Benz, nemška blagovna znamka, ki je znana po svoji proizvodnji ikoničnih luksuznih avtomobilov, ki se odlikujejo po svoji športni eleganci, decentnem dizajnu in tehniški kakovosti, je leta 2012 razširila svoje področje delovanja z ustvarjanjem prav tako luksuznih parfumov.

Prvi parfum, ki nosi ime ugledne blagovne znamke (Mercedes-Benz by Mercedes-Benz), je ustvaril Oliver Cresp, ki mu je uspelo v dišavi utelesiti popolnoma vse, kar predstavlja znamka Mercedes-Benz - brezhibnost, najvišjo kakovost, športno eleganco. Takšni so le avtomobili Mercedes-Benz, ampak hkrati seksi, moški parfum, v katerem utrpa življenje.


Mercedes-Benz ponuja različne dišeče izdelke, ki poudarjajo osebnost pravega moškega, ki stavi na kakovost povezavo z zaščito blagovne znamke. Poleg parfumov lahko uživate v svežem, začimbnem in lesnem vonju tudi v obliki gelov za prhanje, pripravkov za britje in deodorantov.

Všeč bo tudi ženskam, ki ljubijo moderni, nadčasovni luksuz, ki je tipičen za Mercedes-Benz. Cvetlično-sadna dišava Mercedes-Benz for Her je bila uvedena na trg leta 2013 in jo je ustvaril Michel Almairac.


Dišave Mercedes-Benz so namenjene za stranke, ki jim je všeč čist dizajn, uravnoteženost in emotivni detajli, ki popolnoma dopolnjujejo življenjski stil, ki je povezan z blagovno znamko Mercedes-Benz.

Recenzija Mercedes-Benz Club Fresh