Neutrogena Cellular Boost

pomlajevalna dnevna krema SPF 20

Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Neutrogena Cellular Boost pomlajevalna dnevna krema SPF 20
Novost
50 ml
13,50

Koda: NEU02849 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
Darilo za vas
Kupite kakršenkoli izdelek iz kategorije koža ali ličila v vrednosti vsaj 29 € in v košarici lahko izberete iz nekaj čistilnih izdelkov za obraz linije Safee.
DPD
sreda 24. 4. 2019
Neutrogena Cellular Boost
50 ml | 13,50

Opis kozmetike Neutrogena Cellular Boost

Krema za obraz Neutrogena Cellular Boost vašemu obrazu vsak dan nudi točno takšno nego, kot si jo zasluži.

Lastnosti:

  • odpravlja gubice in preprečuje njihovo nastajanje
  • obnavlja in poživlja
  • koži vrača mladosten videz

Navodilo za uporabo:
Nanesite na očiščeno kožo in vmasirajte s krožnimi gibi. Nanesite na obraz, vrat in dekolte. Uporabljajte redno vsako jutro.

Lastnosti

Kdaj uporabljati
za dan
Konsistenca
krema
Po problemu kože
gube, regeneracija in obnova gostote kože, učvrstitev in lifting
SPF
s SPF
Starost
zrela koža
Tip kože
gube in zrela koža
Učinek
lifting in učvrstitev, pomlajenje, Prehrana in regeneracija, zaščita proti zunanjim vplivom

O blagovni znamki Neutrogena

Neutrogena že skoraj eno stoletje zagotavlja učinkovito nego obraza in kože. Zgodovina blagovne znamke sega v leto 1930, ko je Manny Stolaroff začel dobavljati izdelke v kozmetične salone. Prelomnica se je zgodila leta 1954, ko je izvedel za lastnosti mila, ki ga je izdelal vnuk Napoleonovega osebnega zdravnika. Milo ni povzročalo draženja kože in se je brez težav spiralo. Stolaroff je bil tako navdušen, da ga je začel sam distribuirati pod imenom Neutrogena.´

Potem se je vse začelo dogajati z bliskovito hitrostjo. V 60. letih je ustanovil istoimensko podjetje Neutrogena in naslednji pomemben mejnik je bilo patentiranje norveške recepture, edinstvene sestavine, ki ustreza potrebam kože, izpostavljene težkim podnebnim pogojem.

Danes med ikonične izdelke blagovne znamke ne spada samo kolekcija z norveško recepturo Neutrogena Visibly Renew, ampak tudi linija za nego obraza Neutrogena Visibly Clear in kreme za roke Neutrogena. Zahvaljujoč uporabi aktivnih učinkovin in sodelovanju z vodilnimi dermatologi je nastala kozmetika, ki dejansko odraža zahteve kože in zagotavlja koži učinkovito nego.