Paco Rabanne 1 Million toaletna voda za moške

- Opis parfuma
- O blagovni znamki
- Recenzija 18
Opis parfuma Paco Rabanne 1 MillionSestava
Spremenite vsakdan v nevsakdanja doživetja. Nepozabna toaletna voda za moške Paco Rabanne 1 Million skriva v sebi odmerek prestiža, harmonije in aktivnega življenjskegea sloga. Je kot ustvarjena za uspešnega in karizmatičnega moškega, ki ve, kaj hoče in gre za svojim ciljem.
Odpravite se novim dnevom naproti ob svitu zlatega odseva in karizmatične dišave.
- lesno-začinjena dišava
- za ambicioznega moškega
- primerna za vsakodnevno uporabo
Sestava dišave
Kot prvi vstopijo v igro toni sočne mandarine in sveže mete, nato pa vaše čute omamijo topel cimet in cvetlični akordi zapeljive vrtnice. V popolno čutno doživetje vas pripeljejo bazne note v obliki čutnih jantarja in usnja.
Zgodba dišave
Toaletna voda za moške Paco Rabanne 1 Million je prišla na trg leta 2008. Danes je prav gotovo najbolj znan izdelek te znamke in v svetu parfumov spada med legende. Dišeča sestava predstavlja življenjsko romanje uspešnega in ambicioznega moškega, ki natančno ve, kaj hoče v življenju in kakšne cilje si bo zadal.
Sestava
- Zgornje noteTako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo.
- meta, mandarina
- Srčne noteTako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure.
- vrtnica, cimet
- Bazne noteTako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan.
- jantar, usnje
- Vrsta dišave
- začimbne, lesne
O blagovni znamki Paco Rabanne
Parfumi Paco Rabanne stavijo na luksuz, kakovost in premišljeno ekstravaganco. Dišavne sestave, skrite v značilnih izrazitih stekleničkah, so prav tako izvirne kot življenje in delo modnega oblikovalca, ki jim je dal ime.
Paco Rabanne je psevdonim, ki je prinesel slavo Franciscu Rabanedu Cuervu. Po rodu Španec je odraščal v Franciji, kjer je deloval v nekoliko modnih hišah, preden je leta 1966 ustanovil lastno blagovno znamko. Njegovi eklektični modeli iz netradicionalnih materialov so hitro vzbudili pozornost in blagovni znamki odprli pot v svet.
Samo 3 leta pozneje je bil predstavljen tudi prvi parfum Paco Rabanne, ki mu je sledilo na desetine drugih dišav za moške in ženske. Prvotne večinoma cvetlične esence so postopoma dopolnile lesne in začimbne sestavine, ki so dišavam dale njihovo razvpito udarnost in seksapilnost. Ta je nedvomno značilna tudi za danes že res legendarnen Paco Rabanne 1 Million.