Vichy Homme Hydra-Mag C

vlažilna nega proti znakom utrujenosti za obraz in predel okoli oči

1×
Vichy Homme Hydra-Mag C vlažilna nega proti znakom utrujenosti za obraz in predel okoli oči
Vichy Homme Hydra-Mag C vlažilna nega proti znakom utrujenosti za obraz in predel okoli oči
Vichy Homme Hydra-Mag C vlažilna nega proti znakom utrujenosti za obraz in predel okoli oči
50 ml
21,90

Koda: VCH0122 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
DPD
torek, 22. 1. 2019
Vichy Homme Hydra-Mag C
50 ml | 21,90

Opis kozmetike Vichy Homme Hydra-Mag C

Izdelek za uporabo podnevi in ponoči Vichy Homme Hydra-Mag C samostojno zagotavlja vaši koži vso potrebno nego.

Lastnosti:

  • pomlajuje kožo in ji daje energijo
  • intenzivno vlaži
  • koži daje svežost in svetlost

Sestava:

  • izdelek je hipoalergen

Navodilo za uporabo:
Nanesite na očiščeno kožo in vmasirajte s krožnimi gibi. Uporabljajte vsako jutro in/ali večer.

Lastnosti

Konsistenca
krema
Po problemu kože
posvetlitev in vitalnost, vlaženje
Starost
za vse starosti
Tip kože
za vse tipe kože

O blagovni znamki Vichy

Dermokozmetika Vichy je sinonim za kakovostno nego kože. Izdelana je tako, da ustreza vsem vrstam kože in pokožnice, tudi tistim najbolj občutljivim. Izdelki iz linij Vichy pomagajo do vidnih rezultatov s pomočjo kombinacije aktivnih snovi in termalne vode iz Vichyja, ki je cenjena predvsem zaradi visoke vsebnosti mineralov s pomirjajočimi, krepilnimi in regenerativnimi lastnostmi.

Znamka Vichy je tipični predstavnik kar najuspešnejšega sodelovanja med kozmetiko in medicino. Širok spekter uporabnosti, dokazljiva učinkovitost, recepture, ki temeljijo na rezultatih najnovejših raziskav, spoštovanje etičnih standardov izdelave – to so prepoznavne lastnosti dermokozmetike Vichy.

Vichy pomaga ženskam po vsem svetu pri vsakodnevni negi kože in pokožnice. Poslanstvo laboratorijev Vichy je razvoj celovitih linij kozmetike za prav vse tipe kože. V portfelju te dermokozmetične znamke boste našli vse za popolno vsakodnevno nego celotne družine. Vichy ima rešitev za vse vaše potrebe.