Dišave Juliette Has a Gun so navdihnila dela Williama Shakespearja, vendar tipična renesančna romantika tukaj dobiva sodobne obrise. Celotna zamisel znamke pa simbolizira neodvisnost in svobodo ter ženskam daje v roke čutno orožje, da bi se lahko zoperstavile moškim v na veke trajajočem dvoboju spolov, strasti in ljubezni.
Blagovna znamka Juliette Has a Gun je delo Romana Riccija, vnuka slavne oblikovalke Nine Ricci, katere parfumi so prevzeli svet. V svet lepote se je tako leta 2006 prebila tudi naslednja generacija te družine in se ne boji nasprotovati pravilom sodobnega parfumerstva. Pozornost je požela dišava Juliette Has a Gun Not a Perfume, ki je sestavljena iz ene same sestavine – ambroksana.
Oblika stekleničke, koncept, vreden pozornosti, osebnost glavnega ustvarjalca in celotna podoba naredijo iz blagovne znamke Juliette Has a Gun posebno platformo za ženske, ki se cenijo, se ne bojijo provocirati, pri tem pa rade ostajajo ženske.
celotno besedilo