Cena dostave in način plačila

Način dostave

DPD – 3,90 

  • Dostavo v našem imenu opravlja DPD
  • Cena dostave je 3,90 EUR
  • Dostava v roku 2-3 delovnih dni
  • Izdelke pošiljamo samo na območje Republike Slovenije.
  • Upoštevajte, da ne odgovarjamo za zamude ali stroške, ki so nastali zaradi napačnih kontaktnih podatkov. Pazljivo vnesite vaše podatke.
  • Prejemnik  paketa  je  o  predvideni  dostavi  obveščen  s sms sporočilom. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, Vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa jih lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo.
  • Kje se pošiljka nahaja lahko sledite tukaj
  • Več informacij tukaj.

Način plačila

Vnaprej s plačilno kartico (online preko spleta)

  • Zelo udoben način plačila. Ko opravite naročilo, boste preusmerjeni na varen spletni plačilni sistem banke, kjer vnesete potrebne podatke. Če je transakcija avtorizirana, plačilo bo izvedeno takoj in blago bomo odposlali najkasneje naslednji delovni dan.
  • Podpiramo varni protokol 3D Secure.
  • Naši zaposleni nimajo dostopa do podatkov vaše kartice, vse je le v rokah banke.
  • Ste se naveličali izpolnjevanja svojih plačilnih podatkov? Pri naslednjem nakupu preprosto shranite svojo plačilno kartico, tako da kliknete na Zapomni kartico za naslednji nakup. Vaši podatki bodo varno shranjeni in pri naslednjem nakupu samo izberete, s katero kartico želite plačati. Naši zaposleni nimajo dostopa do teh občutljivih informacij. Vaše shranjene plačilne kartice lahko uredite v vašem računu Moje kreditne kartice. 

Po povzetju

  • Naročeno blago plačate kurirju z gotovino ob prevzemu blaga.

Po predračunu

  • Naročeno blago lahko plačate tudi po predračunu, bodisi preko elektronskega bančništva, bodisi osebno na vaši najbližji bančni ali poštni poslovalnici.
  • Ob oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti poslali podatke za plačilo.
  • V plačilni nalog vpišite potrebne podatke in ob prejemu plačila na naš račun vam bomo naročene artikle poslali v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

Kako reklamirati blago?

REKLAMACIJA

Tudi ko je napak pri dobavljenem blagu malo, je dobro, da veste, da morebitne pomanjkljivosti rešujemo hitro in v vaše zadovoljstvo. V našem interesu je, da zadevo čimprej razrešimo, torej ni nobenega strahu, da bi na rešitev čakali dlje, kot je to nujno potrebno.

Kdaj lahko blago reklamiram?

Odgovarjamo za napake, ki jih ima blago pri dobavi in ki se na blagu pojavijo v naslednjih 24 mesecih. Ne prevzemamo pa odgovornosti za novo nastale napake, predvsem za tiste, do katerih je prišlo zaradi nepravilne uporabe. V primeru uporabljenega blaga ne odgovarjamo za napake, ki so posledica običajne obrabe. V primeru blaga, ki ima označen rok uporabe odgovarjamo tudi za to, da bo konkretno blago v tem času primerno za uporabo.

Opozarjamo, da povečana občutljivost ali morebitna alergijska reakcija na dobavljeno blago ne velja za napako na blagu. Za napako na blagu ne veljajo niti pomanjkljivosti pri darilih in drugi brezplačnih predmetih, ki jih od nas prejmete in so dodani vašemu naročilu. Slike blaga v naši spletni trgovini so informativnega značaja in nas ne zavezujejo glede lastnosti blaga (embalaža blaga je na primer lahko drugačna zaradi sprememb embalaže proizvajalca).

Kakšne so moje pravice pri reklamaciji?

V primeru napake na blagu se lahko dogovorimo za nadomestilo v obliki darilnega bona.

Prav tako imate pravico, da zahtevate nadomestno dobavo ali popravilo.

Če napake ne moremo odstraniti ali pa to ni primerno, imate pravico zahtevati popust na nakupno ceno. V tem primeru ostane blago pri nas, mi pa vam vrnemo del nakupne cene. Če gre za zelo očitno napako, lahko tudi odstopite od pogodbe o nakupu. V tem primeru nam blago pošljete nazaj, mi pa vam v celoti povrnemo že plačano nakupno ceno.

Kako se reklamira?

Če se odločite blago reklamirati, nas kontaktirajte na info@notino.si. Obrazec za reklamacijo najdete tukaj.

O poteku reklamacije, predvsem o njenem sprejemu, reševanju ali zavrnitvi vas bomo pisno obveščali prek elektronske pošte. Po želji vas lahko tudi pokličemo.

Reklamacije rešujemo takoj in reševanje vključno z odstranjevanjem napak ne bo trajalo dlje kot 30 dni. V nasprotnem primeru imate pravico do odstopa od pogodbe o nakupu. Da bomo lahko upoštevali navedene roke, je nujno potrebno vaše sodelovanje.

Stiki

Na vsa vprašanja glede reklamacij vam z veseljem odgovorimo, če se boste na nas obrnili na naslov
e-pošte info@notino.si ali na tel. številko 01 777 42 83.

Odstop od pogodbe

Kako odstopiti od pogodbe?

ODSTOP BREZ NAVEDBE RAZLOGA (VRAČILO BLAGA)

Ste narobe izbrali? Z nami se vam izbire parfumov in kozmetike ni treba bati. Odstop od pogodbe brez navedbe razloga je pri nas možen v 90 dneh.

Kdaj lahko odstopim od pogodbe brez navedba razloga?

Vrnete lahko vso blago, kupljeno pri nas. Izjema je blago, ki

a) Je bilo preurejeno ali izdelano po vaših željah (npr. embalaža z graviranjem)

b) Ga ni mogoče vrniti zaradi higienskih razlogov (npr. odprti kozmetični in drugi izdelki, ki prihajajo v neposredni stik z kožo)

Od pogodbe ni mogoče odstopiti niti v primeru darilnega pakiranja blaga, od trenutka, ko je blago za vas že zapakirano. Opozarjamo vas, da vam po zakonu pripada manjša vrednost blaga tudi zaradi spremenjenih lastnosti in delovanja (npr. če ste parfum uporabljali še naprej, po tem ko ste ga že preizkusili). V takšnem primeru vam vrnemo le sorazmerno vsoto.

Kako ravnati pri odstopu od pogodbe brez navedbe razloga?

V roku 90 dni od dobave blaga nam sporočite svojo odločitev o odstopu od pogodbe. Najbolje je, da se na nas obrnete na naslov info@notino.cz ali na tel. številko 01 777 42 83. Lahko pa uporabite tudi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj.

Blago nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh od odstopa, pošljite na naslov Depo DPD, Za: Notino, Celovška cesta 492, 1000 Ljubljana.

Nakupno ceno blaga vam bomo vrnili najpozneje v 14 dneh od dneva odstopa. S plačilom lahko v skladu z zakonom počakamo, dokler nam blaga ne vrnete. Če odstopite v prvih 14 dnevih od dobave blaga, vam pripada tudi vračilo stroškov dobave blaga.

Stiki

Na vsa vprašanja glede odstopa brez navedbe razloga vam z veseljem odgovorimo na e-pošti info@notino.si ali tel. številki 01 777 42 83.

Želite kaj vprašati? Napišite nam.

Polja označena z zvezdico * so obvezna.






Po oddaji bo družba Notino s.r.o. za namene obravnavanja vaše zahteve vaše podatke obdelala na osnovi zakonitega interesa. Imate pravico ugovarjati. Več informacij je na voljo v načelih obdelave osebnih podatkov.​