1. Uvodne določbe
i. S temi pogoji poslovanja določamo odnos med našim podjetjem Notino, s.r.o., Londýnské náměstí 881/6, 63900 Brno, Češka, matična številka podjetja: 27609057 kot prodajalcem in upraviteljem spletne trgovine na spletnem naslovu www.notino.si in vami, stranko, ki vstopa v nakupno razmerje z nami.
ii. Za naše stranke uporabljamo enotni pristop, s katerim jim zagotavljamo enake ugodnosti, ne glede na to, ali so uporabniki naših izdelkov ali ne. Zato pravila, navedena v teh pogojih poslovanja, veljajo za vse naše stranke.
iii. Ti pogoji poslovanja v glavnem obsegajo nakup blaga v naši spletni trgovini. Smiselno veljajo tudi za nakup blaga prek telefonske linije za stranke ali na enem od naših fizičnih prodajnih mest.
2. Sklenitev pogodbe o nakupu
i. Pogodbo o nakupu z nami lahko sklenete na daljavo prek spletne trgovine ali telefonske linije za stranke oziroma osebno na enem od naših fizičnih prodajnih mest.
ii. V primeru sklenitve pogodbe o nakupu na daljavo, bo naročilo, ki je oddano prek obrazca na spletni strani ali telefonske linije za stranke, veljalo kot osnutek pogodbe o nakupu. Naročilo ostane v veljavi 7 dni, njegov prejem pa bomo potrdili po elektronski pošti. Pogodba o nakupu je sklenjena z našo potrditvijo osnutka in odpošiljanjem naročenega blaga. O pošiljanju blaga vas bomo obvestili po elektronski pošti.
iii. Blago dobavljamo zgolj v količinah, ki so primerne za gospodinjsko uporabo. V posebnih primerih (še posebej v primeru popustov ali razprodaj), si pridržujemo pravico do določitve največje količine, ki jo lahko dobavimo.
iv. Naročilo je v spletni trgovini poslano s pritiskom na gumb „Naroči“. Vsebina pogojev poslovanja skupaj s podatki o naročilu je shranjena 6 let. V primeru, da v naročilo vnesete napačne podatke, imate možnost popravka, in sicer preko naročilnice ali preko uporabniškega računa.
3. Odstop brez razloga
i. Po zakonu imate pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene prek spleta ali telefona, brez razloga v 14 dneh od prejema blaga. Naše podjetje vsakemu kupcu zagotavlja pravico do odstopa od pogodbe brez razloga v 90 dneh od prejema blaga. To velja tudi za nakupe na naših fizičnih prodajnih mestih.
ii. Če želite uveljaviti to pravico, nas morate o odločitvi o odstopu od pogodbe obvestiti v zgoraj navedenem časovnem obdobju. Najboljši način za to je, da se na nas obrnete na [email protected] ali pokličete na telefonsko številko 01 777 42 83. Lahko pa uporabiti tudi obrazec za odstop od pogodbe, ki se nahaja tukaj.
iii. Če odstopite od pogodbe, vam bomo povrnili vrednost nakupa. V primeru odstopa v 14 dneh od prejema blaga, ste upravičeni tudi do povračila stroškov najugodnejšega načina dostave. V primeru poznejšega odstopa od pogodbe vam bomo vrnili zgolj vrednost nakupa. Omenjeni zneski bodo vrnjeni nemudoma in najpozneje v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kljub temu lahko, skladno z zakonodajo, z izplačilom počakamo, dokler blaga ne vrnete. Za vračilo sredstev bomo uporabili enak način plačila, kot je bil uporabljen pri nakupu, razen v primeru sporazumnega dogovora glede drugačnega načina vračila.
iv. Blago nam pošljite nazaj nemudoma, ne pozneje kot 14 dni od odstopa od pogodbe. Če je v povezavi s sklenjeno pogodbo prodajalec kupcu poslal brezplačno dodatno blago („darilo“), je treba vrniti tudi to darilo. Če kupec prodajalcu ne pošlje darila, ki je blagu priloženo, je prodajalec upravičen odložiti vračilo kupnine za blago kupcu, dokler darilo ni vrnjeno. Prek zgoraj navedenih stikov vam bomo posredovali vse informacije, ki jih potrebujete za pošiljanja blaga. V tem primeru stroške povezane z vračilom blaga plača kupec.
v. Upoštevajte, da ste zakonsko odgovorni za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki nastane kot posledica uporabe, ki ni namenjena drugemu kot seznanitvi z naravo, lastnostmi in funkcionalnostjo blaga (npr. če uporabljate parfum tudi po tem, ko ste ga preizkusili). Prosimo upoštevajte tudi, da niste upravičeni do odstopa od pogodbe v primerih, ko je blago izdelano v skladu z vašimi zahtevami oziroma po meri (npr. embalaža z gravuro) ali če ste blago vzeli iz embalaže in ga iz higienskih razlogov vanjo ni mogoče vrniti (npr. odprti kozmetični pripravki in drugo blago, ki pride v neposredni stik z vašo kožo). Nadalje prodajalec opozarja, da od pogodbe o storitvi darilnega ali ekološkega pakiranja ni več mogoče odstopiti od trenutka, ko je blago zapakirano in s tem storitev zagotovljena (k zagotavljanju storitve darilnega ali ekološkega pakiranja prodajalec pristopi takoj po oddaji naročila, če je kupec pri naročanju izbral to storitev).
4. Pritožbe
i. Če ima blago ob dostavi napako, lahko kot nadomestilo prejmete darilni bon. Upravičeni ste lahko tudi do odprave napake v obliki zamenjave blaga z nadomestno dostavo ali popravila. V primeru, da odprava napake ni mogoča ali za nas ni smiselna, ste upravičeni do popusta na nakupno ceno, če pa gre za večjo napako, pa ste upravičeni tudi do odstopa od pogodbe. Do teh pravic ste upravičeni tudi, če do takšne napake pride pozneje.
ii. Odgovorni smo za okvare blaga, če te nastanejo v dveh letih od prejema blaga ali pred potekom datuma uporabe, ki je naveden na embalaži.
iii. Blago še posebej velja za blago z napako, če nima običajnih ali predstavljenih lastnosti, ne služi svojemu namenu, ni skladno z zakonskimi zahtevami ali ni bilo dostavljeno v dogovorjeni količini. Upoštevajte, da samo povečana občutljivost ali alergijska reakcija na dobavljeno blago ne more biti obravnavana kot blago z napako. Prav tako pomanjkljivosti pri darilih in drugih brezplačnih ugodnostih, ki niso predmet vašega naročila, ne predstavljajo blaga z napako. Slikovno gradivo blaga v naši spletni trgovini je zgolj informativne narave in ne zavezujoči opis lastnosti blaga (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi sprememb na strani proizvajalca).
iv. Z veseljem vam bomo odgovorili na vaša vprašanja glede pritožb na [email protected] ali telefonski številki 01 777 42 83. Pošljite nam blago, ki je predmet pritožbe, skupaj z izpolnjenim pritožbenim obrazcem, ki je na voljo tukaj. Ne pozabite navesti, kaj po vašem mnenju predstavlja napako in kako vpliva na blago ter zahtevek glede načina obravnave vaše pritožbe.
v. Obvestili vas bomo o stanju vaše pritožbe, še posebej glede njenega prejema, sprejetja ali zavrnitve. To bomo storili po elektronski pošti. Na vas se lahko obrnemo tudi prek telefona.
vi. Odločitev o pritožbi bomo sprejeli nemudoma. Obdelava pritožbenega zahtevka, vključno z odpravo napake, običajno ne bo daljša od 30 dni. V nasprotnem primeru boste upravičeni do odstopa od pogodbe o nakupu. V vsakem primeru je vaše sodelovanje nujno, če želimo zagotoviti spoštovanje zgoraj navedenih časovnih okvirjev.
vii. V primeru upravičene pritožbe bomo krili stroške, ki so nastali zaradi vračila blaga.
viii. Prodajalec strankam ponuja možnost nakupa storitve "Prednostna reklamacija." Ta storitev velja izključno za reklamacije dostave pošiljke. Prednostna reklamacija je namenjena hitrejši obdelavi reklamacije dostave, če paket do stranke ne prispe ali prispe poškodovan. Če je stranka to storitev kupila kot del naročila, bo njena reklamacija dostave rešena najpozneje 3. dan po tem, ko je stranka prodajalcu reklamacijo ustrezno prijavila, vključno z vso morebitno dokumentacijo. V okviru Prednostne reklamacije bo prodajalec stranki poslal popolnoma nove izdelke. Če stranka ne vztraja, da je treba poslati nove izdelke, se lahko prodajalec s stranko dogovori o nadomestilu v obliki bona za popust pri naslednjem nakupu. Če stranka te storitve v okviru svojega naročila ne naroči, bo reklamacija dostave rešena v zakonsko določenem roku.
5. Način plačila in dostava
i. Način plačila in dostavo lahko izberete med ponujenimi možnostmi. Pred pošiljanjem naročila vas bomo obvestili o izbranem načinu plačila in dostavi ter s tem povezanimi stroški. V primeru izbire metode spletnega plačila s kartico se kupec strinja, da bo plačilo s kartice odtegnjeno v trenutku potrditve transakcije.
ii. Načini plačila in dostava, ki so trenutno na voljo, ter njihove cene, najdete tukaj.
iii. Navedeni dobavni roki so zgolj informativni in izhajajo iz pričakovanih dobavnih rokov prevoznikov.
iv. Pridržujemo si pravico do brezplačne dostave blaga v določenih primerih.
6. Razno
i. Našim strankam ponujamo različne popuste, darilne in druge oblike bonov. Njihova uporaba je skladna z določili, o katerih bomo naše stranke obvestili. Če ni navedeno drugače, lahko vsak popust ali darilni bon enake vrste uporabite za posamezni nakup. Če ni navedeno drugače, popustov ni mogoče združevati. V primeru, da je darilni bon večje vrednosti od nakupne vrednosti, razlika ne bo prenesena na nov darilni bon in neporabljena vrednost ne bo povrnjena.
ii. Morda boste od tretje osebe prejeli vprašalnik o zadovoljstvu v povezavi z opravljenim nakupom. Vašo izkušnjo z nakupom in blagom lahko delite z drugimi. Veseli bomo, če izpolnite vprašalnik.
7. Pošiljanje vzorcev
i. Ponujamo storitev Notino Try&Buy in storitev pošiljanja brezplačnih vzorcev izbranih strankam. Pridržujemo si pravico do tega, da vam ponudimo možnost prejema brezplačne pošiljke, ki vsebuje vzorce dišav in drugih kozmetičnih pripravkov glede na našo trenutno ponudbo v spletni trgovini z namenom preizkusa izdelkov, ki jih ponujamo.
ii. Za storitev Notino Try&Buy je izbor vzorcev omejen glede na našo zalogo in trenutno ponudbo v spletni trgovini.
iii. Storitvi Try&Buy in pošiljanje brezplačnih vzorcev sta namenjeni obveščanju strank o ponudbi spletne trgovine, njihov namen pa ni določanje kakovosti ali oblike na podlagi vzorca. Storitvi Try&Buy in pošiljanje brezplačnih vzorcev sta brezplačni in namenjeni oglaševanju ter tako ne predstavljata obveze v obliki pogodbe o nakupu, zato nobeno neskladje v poslanem vzorcu ne vzpostavlja pravic glede obravnave blaga kot blaga z napako.
iv. Morda se bomo na vas obrnili z namenom preverjanja vašega zadovoljstva z izbranim izdelkom. Soglasje za to podate z zahtevo o pošiljanju izdelka.
8. Splošne informacije
i. V skladu z zakonodajo glede prijave dohodkov od prodaje je prodajalec dolžan stranki izdati račun. Prodajalec je prav tako dolžan prijaviti spletno prodajo pri davčnem organu, v primeru tehnične okvare najpozneje v 48 urah.
ii. Organ, pristojen za izvensodno obravnavo v primeru spora oziroma organ za obravnavo pritožb strank je ECDR, http://www.ecdr.si/index.php?id=44. Spor se lahko rešuje prek spleta.
iii. Pogodbe bodo sklenjene v Sloveniji in so predmet veljavne zakonodaje v Republiki Sloveniji.
iv. Vse cene izdelkov in storitev vključujejo DDV, veljaven v času oddaje naročila. V primeru spremembe stopnje DDV pred zaključkom pogodbe o nakupu ali pred pošiljanjem blaga, je stranka dolžna, upoštevajoč izbrani način plačila, poravnati razliko do nakupne cene ali pa bo prodajalec stranko nemudoma obvestil po elektronski pošti glede poravnave preplačila.
v. S poslanim naročilom se strinjate s prejemom računa v elektronski obliki. Račun pošljemo elektronsko v e-pošti o odpremi naročila. Če želite, da vam račun pošljemo v papirni obliki, nam napišite sporočilo in vam bomo račun poslali skupaj z naročenim blagom.
vi. Vse cene blaga, vključno s cenami s popustom, veljajo do nadaljnjega ali do prodaje zalog.
vii. Poslovne pogoje lahko prenesete tukaj.