Enostavna reklamacija
REKLAMACIJA
Tudi ko je napak pri dobavljenem blagu malo, je dobro, da veste, da morebitne pomanjkljivosti rešujemo hitro in v vaše zadovoljstvo. V našem interesu je, da zadevo čimprej razrešimo, torej ni nobenega strahu, da bi na rešitev čakali dlje, kot je to nujno potrebno.
Kdaj lahko blago reklamiram?
Odgovarjamo za napake, ki jih ima blago pri dobavi in ki se na blagu pojavijo v naslednjih 24 mesecih. Ne prevzemamo pa odgovornosti za novo nastale napake, predvsem za tiste, do katerih je prišlo zaradi nepravilne uporabe. V primeru uporabljenega blaga ne odgovarjamo za napake, ki so posledica običajne obrabe. V primeru blaga, ki ima označen rok uporabe odgovarjamo tudi za to, da bo konkretno blago v tem času primerno za uporabo.
Opozarjamo, da povečana občutljivost ali morebitna alergijska reakcija na dobavljeno blago ne velja za napako na blagu. Za napako na blagu ne veljajo niti pomanjkljivosti pri darilih in drugi brezplačnih predmetih, ki jih od nas prejmete in so dodani vašemu naročilu. Slike blaga v naši spletni trgovini so informativnega značaja in nas ne zavezujejo glede lastnosti blaga (embalaža blaga je na primer lahko drugačna zaradi sprememb embalaže proizvajalca).
Kakšne so moje pravice pri reklamaciji?
V primeru napake na blagu se lahko dogovorimo za nadomestilo v obliki darilnega bona.
Prav tako imate pravico, da zahtevate nadomestno dobavo ali popravilo.
Če napake ne moremo odstraniti ali pa to ni primerno, imate pravico zahtevati popust na nakupno ceno. V tem primeru ostane blago pri nas, mi pa vam vrnemo del nakupne cene. Če gre za zelo očitno napako, lahko tudi odstopite od pogodbe o nakupu. V tem primeru nam blago pošljete nazaj, mi pa vam v celoti povrnemo že plačano nakupno ceno.
Kako se reklamira?
Če se odločite blago reklamirati, nas kontaktirajte na [email protected]. V primeru, da želite uveljaviti reklamacijo, vas prosimo, da izdelek skupaj z izpolnjenim obrazcem za reklamacijo, ki si ga lahko prenesete tukaj, pošljete priporočeno na naslov: Depo DPD, Za: Notino, Celovška cesta 492, 1000 Ljubljana.
O poteku reklamacije, predvsem o njenem sprejemu, reševanju ali zavrnitvi vas bomo pisno obveščali prek elektronske pošte. Po želji vas lahko tudi pokličemo.
Reklamacije rešujemo takoj in reševanje vključno z odstranjevanjem napak ne bo trajalo dlje kot 30 dni. V nasprotnem primeru imate pravico do odstopa od pogodbe o nakupu. Da bomo lahko upoštevali navedene roke, je nujno potrebno vaše sodelovanje. V primeru, da pošiljka prispe poškodovana oziroma z manjkajočo vsebino, našim strankam svetujemo, da vso embalažo vključno s paketom, shranijo za najmanj 5 delovnih dni kot dokazilo za nadaljni reklamacijski postopek: fotodokumentacija poškodbe lahko pospeši reševanje reklamacije.
Stiki
Na vsa vprašanja glede reklamacij vam z veseljem odgovorimo, če se boste na nas obrnili na naslov
e-pošte [email protected] ali na tel. številko 01 777 42 83.