L’Oréal Paris Telescopicmaskara

4×
L’Oréal Paris Telescopic maskara
L’Oréal Paris Telescopic maskara
odtenek Magnetic Black 9 ml
5,76

Koda: LOR0535 | Na zalogi
1

Dodano v košarico

L’Oréal Paris Telescopic maskara 9 ml
| 1 kos | 5,76
DPD
sreda 20. 11. 2019
  • Opis izdelka
  • O blagovni znamki
  • Recenzija

Opis izdelka L’Oréal Paris Telescopic
Lastnosti

Maskara L’Oréal Paris Telescopic daje trepalnicam veličastno dolžino in čudovito poudari vaš videz. Posebno oblikovana teleskopska krtačka zagotavlja enakomeren nanos barve in s tem maksimalni učinek brez neželenega lepljenja.

Lastnosti:

  • trepalnice izvrstno ločuje in poudarja
  • trepalnicam daje zapeljivo obliko in izjemno dolžino
  • krtačka nanaša barvo enakomerno in brez lepljenja
  • trepalnice so podaljšane ves dan

Kako nanašati:
Pristavite krtačko h koreninam trepalnic in jih počešite navzgor. Maskaro nanesite na zgornje in spodnje trepalnice.

Lastnosti

Barva
črna
Vrsta maskare
podaljševalna

O blagovni znamki L’Oréal Paris

Zgodovina kozmetike L’Oréal Paris se je začela leta 1907, ko je talentirani kemik Eugène P. L. Schueller ustvaril inovativno barvo za lase, ki jo je poimenoval „Oréale“. Zaznala je velik uspeh, ki je Eugèna spodbudil k naslednjemu raziskovanju. Leta 1939 je ustanovil podjetje L’Oréal Paris, ki se je poleg lasne kozmetike začelo osredotočati tudi na negovalno in dekorativno kozmetiko. Trenutno blagovna znamka L’Oréal Paris velja za svetovnega liderja na področju lepote.

Filozofija L’Oréal Paris je enostavna – ponujati strankam maksimalno učinkovite izdelke za dostopne cene. Kreme, šampone, make-upe in druge izdelke blagovne znamke L’Oréal Paris razvijajo na osnovi najbolj modernih znanstvenih spoznanj in v njihovi sestavi boste našli samo sestavine najvišje kakovosti.

Kozmetika L’Oréal Paris se odlikuje po nekompromisni kakovosti in bogati ponudbi, ki spremlja ženske in moške skozi vse faze njihovega življenja.

Recenzija L’Oréal Paris Telescopic

4.0
2
2
Prikaži oceno glede na lastnosti
enostavnost uporabe
kakovost kozmetike
zadovoljstvo z rezultatom