Blagovno znamko kozmetike Phyto je leta 1967 ustanovil francoski frizer in vizionar Patrick Alès. Ta je bil po svojih lastnih besedah razočaran nad tem, da so bili vsi takrat prodajani šamponi, balzami ... polni kemičnih snovi, ki lahko negativno vplivajo na naše zdravje. Sam se je odločil, da se bo zanesel na moč rastlin in je dobil izreden uspeh.
Phyto temelji na tem, da njeni izdelki vsebujejo 95 % naravnih sestavin. Trenutno se pri njihovi izdelavi uporablja približno 500 izvlečkov različnih vrst zelišč, grmov in dreves, kar je res posebno število. Phyto je prepričana, da najbolj kakovostne so te sestavine, ki jih sami vzgojimo, zato upravljajo svoj lastni arboretum in nekaj kmetij na območju Midi-Pyrenées.
Blagovni znamki Phyto se je posrečilo razviti zelo učinkovite pripravke za boj z alopecijo. Iz njihove bogate ponudbe si lahko izberejo vsi posamezniki, ki trpijo zaradi prhljaja, občutljivega, razdraženega ali mastnega lasišča ipd. Posebne omembe so vredni tudi pripravki, ki so namenjeni za kožo obraza in telesa (nočne kreme, geli in serumi za strije ali celulit ...) in ličila.
Kozmetika Phyto ni testirana na živalih in v njihovi sestavi ne boste našli nobenih sestavin živalskega izvora razen jajc, čebeljega medu in voska. Kozmetika Phyto mora prestati stroga klinična testiranja, ki potekajo v neodvisnih laboratorijih in tudi bolnišnicah. Stranka je torej lahko prepričana, da za svoj denar dobi ustrezno kakovost pripravkov.
Blagovna znamka Phyto zagotovo prevzame vse posameznike, ki imajo težave z izpadanjem las, lomljivostjo nohtov ipd., so pripravljeni plačati več denarja za izredno kakovost in hrepenijo po lepem videzu.