Signal je nedvomno ena od najbolj znanih in najbolj uspešnih blagovnih znamk, ki se osredotoča na nego ustne votline. Spada pod podjetje Unilever, katerega izdelke uporabljajo vsak dan milijarde ljudi po vsem svetu.
Signal je v teku svojega 40-letnega delovanja na trgu pridobil priljubljenost in trenutno gre za vodilno podjetje na trgu v desetinah držav po svetu. Na primer Signal White System spada med najbolj prodajane serije za domače beljenje zob v Evropi. Zanimivo je tudi to, da je k uspehu Signala izrazito prispeval tudi inovativen okus svežega zelenega jabolka.
Signal se osredotoča zlasti na družine z otroki. Sodeluje s Svetovno dentalno federacijo (FDI) ter mnogimi drugimi organizacijami in vlaga ogromna finančna sredstva v preventivo – spodbuja različne šolske izobrazbene programe, brezplačne zobozdravniške preglede ipd.
Stranke blagovne znamke Signal lahko izberejo iz širokega asortimenta ustnih vod, zobnih ščetk in past. Signal poudarja raziskavo in razvoj. V svojih laboratorijih zaposluje prvovrstne strokovnjake za zobno higieno. Njegov portfelj nenehno narašča z novimi pripravki vrhunske kakovosti. Podjetje Unilever je znano po tem, da je pri njem na prvem mestu na lestvici vrednot varnost. Vsi njegovi izdelki vsebujejo minimalno (še nižjo, kot dovoljujejo zakoni) količino alergenih sestavin in morajo prestati strogo testiranje. Zelo poudarja tudi zaščito življenjskega okolja.
Blagovna znamka Signal zagotovo prevzame vse posameznike, ki hrepenijo po lepem belem nasmehu, hočejo zase in za svoje otroke le najboljše in jim niso všeč zobozdravniški pregledi.