Svetovna kampanja
Movember se je povsem brez pompa rodil leta 2003, ko sta dva prijatelja v Avstraliji ob pivu sklenila, da bosta brke pripeljala nazaj v modo. Da pa tega ne bi počela »kar tako«, sta svojo vizijo navezala na temo, o kateri se je premalo govorilo. Na vprašanje preventive pred rakom prostate. Prvo leto je bilo takšnih movembrskih »brkačev« samo trideset. Leto pozneje je bilo udeležencev že več sto in uspeli so zbrati 54.000 dolarjev sredstev za podporo preventivnim programom.
In potem? Potem se je zgodil bum! V vseh teh letih je bilo podprtih več kot 1250 projektov v skupni vrednosti nekaj sto milijonov dolarjev, usmerjenih v zdravstveno preventivo na področjih ne le raka prostate, ampak tudi raka mod in ohranjanja duševnega zdravja. Ker tudi fantje včasih jočejo in potrebujejo pomoč, pa ne znajo (ali jih je sram) prositi zanjo.
Zdaj se ponovno bliža movember, torej mesec »november«, ko bo na tisoče moških po vsem svetu nosilo brke oziroma »moustache«. Prav ti dve besedi namreč sestavljata ime Movember. Pridružimo se mu tudi mi! Kako? Tako, da spodbujamo moške, ki so nam blizu, da si pustijo brke, in tistim, ki to potrebujejo, pomagajo spregovoriti o pomembnih stvareh. Najverjetneje tudi samim sebi.