



Opis Lattafa Emeer
Zgornje note Tako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo. | limona, bergamotka, brinove jagode, muškatna kadulja |
Srčne note Tako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure. | kardamom, beli čaj, sandalovina, olibanum |
Bazne note Tako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan. | ambra, kašmeran, pačuli, cedra |
Vrsta dišave | orientalske |
Naravna eleganca in prefinjenost v vsakem vdihu
Dišava, ki povezuje tradicijo in sodobni svet. Točno takšna je parfumska voda Lattafa Emeer, ki v sebi prepleta sočnost citrusnih plodov s toplimi, lesnimi toni. Prinaša uravnoteženo kombinacijo svežine in začimb. Emeer je za vse, ki iščejo dišavo s kompleksnimi, a vseeno blagimi niansami, ki se razvijajo z vsakim vdihom in prebujajo čute v življenje.
- sadna dišavna sestava z začimbnimi akordi
- nastala je leta 2024 in se drži sodobnih trendov v svetu parfumov
- primerna za moške in ženske
Sestava dišave:
Dišava Emeer se začenja z osvežujočimi toni limone, bergamotke, brinovih jagod in žajblja. Ti toni bodo v hipu povzdignili vaše razpoloženje in vas ponesli v svet svežosti in naravne elegance. Z razvojem parfuma se v srednjih notah pojavlja kombinacija toplega kardamoma, blagega belega čaja, sandalovine in kadila, ki prinašajo prefinjenost in rahlo začinjen pridih. Bazne note dišave imajo korenine v lesnih in toplih tonih, v katerih se prepletajo ambra, pačuli, kašmir in cedrovina, ki tvorijo globok, bogat zaključek te uravnotežene in čutne dišave.
Zgodba dišave:
Lattafa je družinsko podjetje z bogatimi koreninami, ki že tretjo generacijo ustvarja dišave, ki povezujejo tradicijo in inovacijo. Z več kot 2000 izdelki in prisotnostjo v več kot 120 državah sveta nagovarja širok spekter kupcev ter skozi svoje parfume pripoveduje edinstvene zgodbe.
Vsak izdelek znamke Lattafa, pa tudi dišava Lattafa Emeer, je skrbno zasnovan s ciljem ponuditi izjemno kakovost in osebno izkušnjo, ob tem pa ostati zvest svojim koreninam ter hkrati prinašati sodobne inovacije. Kot družinsko podjetje z več kot 3000 zaposlenimi prav tako dejavno spodbujajo trajnost ter pozitiven vpliv na skupnost in planet, saj verjamejo, da mora dišava hoditi z roko v roki s skrbjo za prihodnost.