Braun Satin Hair 7 Iontec BR750

krtača za lase

Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
LqlHBuYNc-I
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 krtača za lase
33,50

Koda: BRN1560 | Več kot 20 kosov na zalogi
kos
DPD
torek, 23. 10. 2018
Braun Satin Hair 7 Iontec BR750
| 33,50

Opis kozmetike Braun Satin Hair 7 Iontec BR750

Krtača za lase Braun Satin Hair 7 Iontec BR750 je nepogrešljiv pripomoček pri vsakodnevnem urejanju pričeske in pri zahtevnejšem oblikovanju.

Lastnosti:

  • posebej zasnovane ščetine brez bolečin razčešejo zapletene lase
  • prijazna do las in kože
  • gladi in ravna lase
  • kompaktna velikost je idealna za potovanja ali torbice

Navodilo za uporabo:
Lase krtačite počasi in nežno, da preprečite mehanske poškodbe las.

Lastnosti

Vrsta napajanja
baterijsko

O blagovni znamki Braun

Podjetje Braun, hčerinsko podjetje firme Procter & Gamble, je leta 1921 ustanovil gospod Max Braun v Frankfurtu v Nemčiji. Od začetka se je podjetje Braun osredotočilo na olajšanje in izboljšanje življenja ljudi.

Najprej je začelo s proizvodnjo radijskih naprav. Postalo je prvi proizvajalec kombiniranega radia z gramofonom. V tridesetih letih je nastal danes že povsod znan logotip Braun, ki ga uporabljajo do danes. Leta 1940 je Braun patentiral svoj prvi prototip moškega brivnika. Leta 1950 se je začela serijska proizvodnja brivnikov. S tem so bili določeni temelji ključnega asortimenta blagovne znamke Braun v sodobnem času.

Osnovni moto blagovne znamke je postal „zmogljivost, dizajn in inovacije“. Leta 1958 je bila ustanovljena Visoka šola za dizajn v Ulmu in nato je Muzej moderne umetnost v New Yorku prejel nekatere izdelke Braun med svoje eksponate. Leta 1964 je podjetje odprlo novo Galerijo dizajna. Od tega časa je Braun dobil več kot 100 nagrad za dizajn.

Braun je vodilna blagovna znamka v tehničnih inovacijah na vseh svojih področjih in lastni več kot 7000 aktivnih patentov. Glavni trend sodobnosti je kakovost, zanesljivost, dizajn in inovacije. Ključni asortiment predstavljajo zlasti izdelki, ki jih skupno imenujemo „personal care“ – to so izdelki, ki so namenjeni za nego telesa. Gre v glavnem za moške brivnike s sistemom rezil, ženske brivnike in epilatorje in naprave za nego las.