Zgodba ameriške blagovne znamke Dermalogica se je začela že v prvi polovici osemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je izkušena dermatologinja Jane Wurwand odprla podiplomsko izobraževalno in raziskovalno središče The International Dermal Institute. To ima danes več kot 37 podružnic v 7 državah sveta. Leta 1986 je Jane ustanovila podjetje Dermalogica, ki je vzelo za svoj cilj dobavljati na trg kakovostne kozmetične pripravke brez sintetičnih barvil in dišav, mineralnih olj, denaturiranega alkohola in drugih potencionalno škodljivih snovi. Dermalogica daje velik poudarek na izdelavo svojih izdelkov in uporablja le najbolj izbrane sestavine.
Vsi izdelki od blagovne znamke Dermalogica pomagajo ohraniti kožo v optimalni kondiciji in hkrati izboljšajo njen videz. Kozmetika Dermalogica je postopno pridobila ugled pri svojih strankah in tudi med strokovnjaki. Je učinkovita, varna in ne nazadnje tudi ekološka. Blagovna znamka Dermalogica spodbuja celo vrsto različnih družbenih dobrodelnih projektov. Ponudba blagovne znamke Dermalogica zagotovo prevzame vse posameznike, ki ne iščejo luksuza, temveč učinkovitost, borijo se z dermatološkimi težavami in hočejo posredno prispevati v dobrodelne namene.