Ameriško podjetje Joico International je ustanovil v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja Steve Stefano - kozmetični strokovnjak in lastnik uspešne mreže lepotnih salonov v Južni Kaliforniji.
Njena sodobna generalna menedžerka in senior podpredsednica Sara Jones je svojo kariero začenjala kot navadna frizerka. Zahvaljujoč svojim izrednih sposobnostim je hitro postala vodilni strokovnjak za nego las. Zaradi svoje preteklosti ima zelo dober pregled o tem, kaj stranke pričakujejo od kakovostnih balzamov, šamponov, penastih utrjevalcev in ostalih lasnih proizvodov. Njen moto je „v vsakem salonu, v vsakem domu - vse za ljubezen do lepote“.
Danes je Joico del Shiseido Group in lahko se ponaša z nekoliko inovativnimi linijami izdelkov, ki vključujejo desetine vrhunskih izdelkov. Zanimive so na primer tudi regeneracijske maske in hitrosušeča pršila. Kozmetika Joico vsebuje le najbolj izbrane sestavine - karitejevo maslo iz Afrike, olje orhideje iz Azije itd. Blagovna znamka Joico je tudi „igrala“ v filmu The Hunger Games in poleg zvezdnic (Mila Kunis, Lindsey Lohan, Britney Spears ...) so se v njo zaljubili tudi številni profesionalni stilisti.
Ne glede na to ali imate le utrujene lase, ali poškodovane zaradi barvanja, sušenja ali likanja, ali vam lasje celo izpadajo - Joico jih oživi, ozdravi, poveča njihovo krepkost, elastičnost in sijaj in ne nazadnje tudi spodbudi njihovo rast. Blagovna znamka Joico zagotovo prevzame vse posameznike, ki hrepenijo po lepih in zdravih laseh, radi se igrajo in poskušajo nove pričeske, iščejo pripravke, ki nimajo le začasnega učinka, ampak lahko poškodovane lase resnično popravijo.