



Opis Lattafa Hayaati Florence
Zgornje note Tako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo. | liči, grenivka, rdeči ribez |
Srčne note Tako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure. | vrtnica, breskev, cedra |
Bazne note Tako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan. | vanilija, pralina, jantar |
Vrsta dišave | orientalske, sadne, začimbne |
Vonj Italije v elegantni steklenički
Imate raje nepredvidljive kombinacije? Parfumska voda Lattafa Hayaati Florence bo pritegnila vse ljubitelje elegantnih in sladkih sestav. Ta parfum je kot osvežujoč vetrič na poletni dan, saj združuje svežino sadja z mehkobo cvetja in s pridihom slastne sladkosti. To je dišava, ki v sebi nosi zgodbo o strasti in eleganci, idealna za vse, ki si želijo prefinjenega doživetja.
- cvetlično-sadna dišava
- nastala je leta 2023
- dišava slavi žensko eleganco ter izražanje umetniške in prefinjene lepote
Sestava dišave:
Dišava Hayaati Florence se odpre s svežim in energičnim koktajlom, ki vas takoj očara z rdečimi toni ličija in sočne grenivke, prinašajočimi takojšnjo osvežitev. Ko se prelevite v srčne note dišave, prihaja nežna mešanica vrtnice in breskve, ki se zlije z lesnimi baznimi notami cedrovine in ustvari harmoničen prehod med svežino in toplim, romantičnim pridihom. Na koncu vas ogreje čutna kombinacija vanilje, pralineja in ambre, ki dišavi daje čudovit gurmanski značaj s toplim, privlačnim zaključkom.
Zgodba dišave:
Lattafa je družinsko podjetje z globokimi koreninami, ki že tretjo generacijo ustvarja dišave, ki združujejo tradicionalne vrednote in sodobne inovacije. Lattafa s portfeljem več kot 2000 izdelkov in s prisotnostjo v več kot 120 državah nagovarja širšo javnost in s svojimi parfumi pripoveduje edinstvene zgodbe.
Vsak izdelek Lattafa, vključno z dišavo Hayaati Florence, je skrbno razvit tako, da ponudi vrhunsko kakovost in osebno izkušnjo. Pri tem ostaja zvest tradiciji, hkrati pa prinaša nove, sodobne elemente. Kot družinsko podjetje z več kot 3000 zaposlenimi se Lattafa osredotoča tudi na trajnostnost ter pozitiven vpliv na skupnost in planet, saj verjame, da se mora dišava lepo ujemati z odgovornim pristopom do prihodnosti.