Marc Jacobs Decadenceparfumska voda za ženske

9×
Marc Jacobs Decadence parfumska voda za ženske
Marc Jacobs Decadence parfumska voda za ženske
115,00

Prihranite 24%
100 ml
86,90

Koda: MAJ0360 | Na zalogi
1
DPD
torek 3. 3. 2020
  • Opis parfuma
  • O blagovni znamki
  • Recenzija

Opis parfuma Marc Jacobs Decadence
Sestava

Čutna, nepozabna in preprosto dekadentna – taka je parfumska voda Marc Jacobs Decadence. Podredite se svojim najbolj skritim hrepenenjem in živite po lastnih pravilih!

  • elegantna lesna dišava z orientalskim pridihom
  • za prefinjeno žensko, ki ima izbran okus
  • primerna predvsem za večerno nošenje in posebne priložnosti

Sestava dišave
V zgornjih tonih se provokativno prepletajo esence sladke italijanske slive, omamne perunike in dragocenega žafrana. Kmalu se izrazi srce dišave, v katerem se koren perunike domiselno združi z elegantno bolgarsko vrtnico in privlačnim arabskim jasminom. Celotno dišavno sestavo nato prežemajo v temelju skriti akordi vetiverja, ambre in papirusa.

Zgodba dišave
Dišava Decadence pripoveduje zgodbo o neprikriti strasti in želji živeti življenje brez zavezujočih pravil. V nasprotju s kolekcijo Daisy, ki simbolizira sladko in nedolžno dekle, je Decadence prva resnično ženska, seksi in prefinjena dišava blagovne znamke Marc Jacobs. Parfumska voda je bila na trgu prvič omenjena leta 2015.

Sestava

Zgornje note
perunika, žafran, sliva
Srčne note
pravi jasmin (arabski), bolgarska vrtnica, orris
Bazne note
jantar, vetiver, papirus
Vrsta dišave
orientalske, lesne

O blagovni znamki Marc Jacobs

Ameriški oblikovalec Marc Jacobs že več kot četrt stoletja premika meje svetovne mode. Njegovo delo je edinstveno, nepredvidljivo in navdihujoče. Skrivnost njegovega uspeha temelji v neustrašnosti, želji iti proti toku in odkrivanju lepote nepričakovanega.

Marc Jacobs se je rodil v 60. letih v New Yorku in je študiral na Parson's School of Design. Prvo kolekcijo, ki je nosila njegovo ime, je ustvaril že leta 1986 in leto kasneje je postal najmlajši nagrajeni modni oblikovalec na svetu. Devetdeseta leta so bila za Marca Jacobsa enako uspešna. Ustanovil je svojo blagovno znamko, nato pa so ga imenovali za kreativnega direktorja modne hiše Louis Vuitton, za katero je oblikoval prvo ready-to-wear kolekcijo v zgodovini tega podjetja. Od leta 2013 se posveča samo še svoji lastni blagovni znamki.

Svoj edinstveni slog je postopoma prenesel še v svet lepote. Tudi tukaj verjame, da parfum, prav tako kot moda, more in mora izražati našo individualnost ter osebnost. Vsak parfum Marc Jacobs je edinstven, prepreden z nečim nepričakovanim in vedno razkošen. Danes sta že legendarni njegova dišava Marc Jacobs Daisy v cvetoči dizajnerski steklenički in pa novejša stvaritev Marc Jacobs Decadence.

Recenzija Marc Jacobs Decadence