O blagovni znamki Neutrogena

Neutrogena že skoraj eno stoletje zagotavlja učinkovito nego obraza in kože. Zgodovina blagovne znamke sega v leto 1930, ko je Manny Stolaroff začel dobavljati izdelke v kozmetične salone. Prelomnica se je zgodila leta 1954, ko je izvedel za lastnosti mila, ki ga je izdelal vnuk Napoleonovega osebnega zdravnika. Milo ni povzročalo draženja kože in se je brez težav spiralo. Stolaroff je bil tako navdušen, da ga je začel sam distribuirati pod imenom Neutrogena.

 

Potem se je vse začelo dogajati z bliskovito hitrostjo. V 60. letih je ustanovil istoimensko podjetje Neutrogena in naslednji pomemben mejnik je bilo patentiranje norveške recepture, edinstvene sestavine, ki ustreza potrebam kože, izpostavljene težkim podnebnim pogojem.

Danes med ikonične izdelke blagovne znamke ne spada samo kolekcija z norveško recepturo Neutrogena Visibly Renew, ampak tudi linija za nego obraza Neutrogena Visibly Clear in kreme za roke Neutrogena. Zahvaljujoč uporabi aktivnih učinkovin in sodelovanju z vodilnimi dermatologi je nastala kozmetika, ki dejansko odraža zahteve kože in zagotavlja koži učinkovito nego.

celotno besedilo skrij besedilo

Razvrščeno od najbolj prodajanih Abecedno Po ceni

12 3

12 3 Pokaži več Nahoru