



Opis Bruno Banani Man
Zaradi proizvajalčeve posodobitve embalaže ima izdelek morda drugačno embalažo kot na sliki.
Zgornje note Tako imenovane zgornje note – začutite takoj po nanosu. Ustvarjajo prvi vtis in so običajno zelo intenzivne in hitro izhlapijo. | bergamotka, jabolko, rožmarin |
Srčne note Tako imenovane srednje note – srce parfuma nastopa po nekaj minutah, po zgornjih notah. Trajajo ponavadi 2-3 ure. | krvomočnica, vodne note |
Bazne note Tako imenovane spodnje note – zadnja in najdaljša faza parfuma. Trajajo približno 4 ure, lahko pa tudi ves dan. | cedra, hrast, mošus, fižol tonka |
Vrsta dišave | aromatične, zelene |
Dišava za moške, ki vedo, kaj želijo
Pokažite svoj jaz. Toaletna voda za moške Bruno Banani Man nudi harmonično sestavo začimb, lesa in nežne sladkosti, ki ustvarja popolnoma uravnoteženo in nezamenljivo dišavo. Vsakega moškega spremeni v samozavestno osebo, ki se zaveda svoje vrednosti in jo zna izraziti.
- lesna dišava z začimbnimi toni
- sestava, ustvarjena za vsak dan, pa tudi za posebne priložnosti
- v brezčasni steklenički
Sestava dišave:
Ob vdihu začutite sveže tone timijana in kumine, ki ustvarijo rahlo začinjen in aromatičen uvod. Po drugem, tretjem vdihu se parfum odkrije in v ospredje pošlje baziliko in sivko, ki dišavi prineseta svežino in mehkobo. V baznih notah sestava prehaja v toplo vaniljo in sandalovino, ki ju spremljajo intenzivni toni kave in pikantnih nageljnovih žbic.
Zgodba dišave:
Bruno Banani je blagovna znamka, ki nagovarja vse, ki želijo izstopiti iz povprečja in poudariti svojo edinstvenost. Ustanovljena je bila v zgodnjih 90. letih prejšnjega stoletja kot podjetje za proizvodnjo spodnjega perila in je hitro postala priljubljena zaradi svoje drznosti, ustvarjalnosti in nekonvencionalnih kampanj. V svet parfumov je vstopila leta 2000 in od takrat vzbuja pozornost z izvirnimi dišavami, ki niso za vsakogar. Enako kot dišava Bruno Banani Man so tudi druge dišave znamke namenjene samozavestnim moškim, ki se ne bojijo biti spontani in drugačni.